groeiende hoop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 21:24

Ik heb een K weekend met Renkse gehad, niets lukte meer, en kreeg het advies om der dan maar te verkopen van een man Huilen

Zelf ik dus MEGA gehumeurd Boos! En was er vol van overtuigd dat ik het met Renske nooooit tot de B zou kunnen brengen en dat ik zelf niet goed genoeg voor renkse kon rijden, Huilen Dus ik voelde me nogal K LOTE.

Nu heb ik vandaag weer voor de eerste keer les gehad van Emmy ( mijn instructrice) En Renske was wel wat aan het klotte in de gallop,
maar oke

En de draf die werd steeds beter Pling fijn laag en rond, kreeg ik EINDELIJK op het einde wat aanleuning, wat gewicht in me handen, omdat mevrouw zich de hele tijd opkrulde en ik er niet der uit kon rijden Huilen

maar nu fijn voor waarts neerwaarts en een Lachen ikke.
de overgangen werden steeds vloeiender en op me been reageerde ze steeeeds beter en scherper.
DUs nu maar weer opnieuw rustig worden en proberen te bewaren.

Ik ben nu ook achter de dingen die IK ( zoals altijd ik het ben) fout doe, blokkeer op het moment dat ik eiglijk moet geven VOEL ME ook ZO EEN TRUT. Frusty
Maar goed nu weet ik dus weer waar ik op moet letten
En heb weer hoop. en BEN DUS weer helemaal Lovers Haha! Lovers Lovers Lovers

En ga der nu ook weer voor.

Groetjes een *LOL* Lara

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:31

Herkenbaar...
Tsja, er aan blijven werken, en verkopen kan altijd nog, zet m op, en probeer koel te blijven en ga desnoods stappen (helpt bij mij heel goed) als t niet wil, dan word je zelf wat rustiger en t paard ook, anders fok je elkaar alleen maar op...

Succes!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:39

goed zo!!!gewoon doorzetten en vooral niet opgeven hoor!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:48

niet opgeven nee
als het allemaal lukt.... kan je trots zijn

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 22:03

ja hoop groeit nu gelukkig weer, mede dankzij me ma, omdat zij me heeft gewezen dat het wel moet lukken, *LOL* Ookal waren we het MEGA oneens met elkaar Schijnheilig

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:33

He he niet opgeven he? Zelfs ik verkoop mijn donkerbruine monster niet Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:45

WJ, jij bent er een tijd tussen uit geweest en Renske dus ook. Eigenlijk dus samen weer opnieuw beginnen. Dit moet je accepteren. Renske is nog jong en bij een jong paard is het 10 stappen vooruit en 30 stappen achteruit. Heb geduld!!!!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 14:19

ja phia weet ik, maar dat waar ik dus tegen aanliep had ze noooit echt goed gedaan, en ik was het op dat moment ff helemaal zat.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:25

Iedereen heeft dat wel eens. Niet raar hoor. Jij denkt zeker dat ik nooit ruzie heb met Koos. Nou dat gebeurt vaak zat. Tot 10 tellen en dan verder gaan, lukt het nog niet, oefening doen die wel gaat, afstappen en morgen is er weer een dag.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 14:44

Lachen ach ja tel vaak tot 100 en dan kan ik beter afstappen Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:56

Niet opgeven na hoge bergen komen diepe dalen en die zijn soms diep. Maar als je eraan werkt kom je daar ook weer uit Lovers .

Leuk paardje trouwens wat voor een papier heeft ze ???

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:15

Dit is o zo herkenbaar, ik denk voor alle ruiters hier op Bokt trouwens. Party!!
Dat rustig blijven is bij mij ook vaak een probleem maar het moet gewoon een levensstijl worden om rustig te blijven en je kop koel te houden. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik gooi ook mijn teugels los als ik het ff niet meer zie zitten of ik stap gewoon af. Maar het gevoel dat je dan hebt is wel echt K Boos!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 17:56

ditg zijn der papieren pris

Afbeelding

ach ja ga nu al weer door hoor, maar dat weekend Boos!