o mijn god

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

o mijn god

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 20:52

ik vandaag weer is naar de waal. grietje vond het water nog steeds eng. dus ik ga beetje met haar racen, weet niet hoe het kon, maar opeens stond ik in de waal. ik was zijknat Verward . en denk nou jah misschien krijg ik grietje er onder het rennen een iniministukje der in. resultaat: zijknatte broek,sokke en schoenen. aangezien ik nieuwjaarsreceptie had op de ponyclub en die schoenen aan moet heb ik er plasticzakken om mijn voeten gedaan. maar nu zijn ze toch nat Scheve mond en het was koud kan ik zeggen *LOL*


capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 20:55

mja dat klopt. en ik denken dat ik tegen de kou bestand wasmet bert op mijn hofd. en ik maar roepen o mijn god *LOL*

capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 20:57

um het is daar heel helder en we zijn er dus niet in geweest. noujah ik wel, maar het is dus volgens mijn wel veilig. kom er vaak en ken de gron den ben voorzichtig (hoop ik) *LOL*

capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 21:06

sorry maar ik denk dat je me niet helemaal snapt. ik dender er niet in, maar ik loop er langs, dus als het ware zoals je een strandrit maakt.

capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 21:06

enne dat deel waar ik ben heb je een heel goed zicht opde bodem


capopjekop

Berichten: 30644
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 21:09

grietje viel wel mee. die was droog Boos! ik heb nu nog koude voeten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, beegee, belle_boef, Dirkje_Nero, Eretria, EsmeeKKK, Exorcizamus, Flip, Paardengek81, pillow, Ponytante, RenateHidden, Syzygy, Temeraire en 74 bezoekers