heeel vaaag vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

heeel vaaag vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 19:17

haj haj,
Ik was dus vandaga naar me verzorgpaardje toe, ASJOE

nouw, ik zat zow ene beteje op der en zij was lekker ana het eten enzow, had alleen een halstertje en een touwtje. en ze had der deke op,
nouw er stond dus een schaap met een misvoormde bek bij asjoes land, ze zijn volgens mij dikke maatjes, maar goed, die schaap loopt dus opeens weg, naar een ander land, met allemaal schapen, asjoe ging er dus heeel rustig achteraan, dus ik doe 2 hekkies open, en we staan in het land bij de schapen.
ik laat asjoe dus een beetje stappen en draven, zijn we ongeveer een kwart land verder, draait as zich om en crost opeens keihard naar een hoek in het land, en blijft de hele tijd in de buurt van de schapen. veetttt vaag, opeens jaagt asjoe alle schapen dus het land in, zie ik opeens 1 schaap, die vast zit in prikkeldraad, ik schrik me kapot, spring van asjoe, en loop naar dat schappie toe, dat prikkeldraad bleef dus nog aan het hek haken, dus dat beesie kon niet weg rennen, ik had asjoe dus losgelaten, en ren op dat schaapie af.

opeens komt asjoe helemaal gek aangerend, en staan te showen enzo, normaal zowuw ik het wel leuk gevonden hebben, maar ze wouw de hele tijd naar dat schaap, en ik de hele tijd bang, dat ze over dat prikkeldraad wou lopen, dus ik jaag der weg, en probeer dat schaap ook te pakken.
nouw, lukt nie, dus ik pas asjoe, spring der op, en galopeer met haar naar het pad, die weer trug naar de boederij gaat, asjoe koppig niet willen,
rent weer naar het schaap, ik schrik me weer kapot, dus ik spring eraf, asjoe staat weer stil, dus nam haar maar mee aan de hand,

Ik terug op de boederij, de hond was der niet, de boer was der nie, dus ik zet asjoe op stal, en pas zo`n koe touw.

ren weer naar dat land toe, naar dat schaap, 10 minuten lang geporbeert dat schaap te vangen, sschaap koppig niet willen, dus zet dat beest zichzelf helemaal vast, ik touwtje om z`n nek, en aan het hek vast gezet.

dat prikkeldraad zat helemaal in het vel vast Verdrietig arme schaap,

ik weer trug naar de boederij ik kijken of de boer der alweer was, maar nee.
dus ik ga ffe het schuurtje in, en haal zo`n ijzer kniptang, en ga weer trug naar dat schaapie, schaapue weer in de stress, maar liet menaar een paar minuten me gang gaan.

maja, dat draad wou niet stuk, dus ik moesthet er zelf maar af gaan halen, beest was doodop na een kwartiertje dus viel ie gewoon om!!!

gelukkig waren zijn pootjes niet erg beschadigd, alleen een paar schrametjes, en dat open plekkie was GELUKKIG niet diep, na een kwartiertje of 3 geloof ik, was dat schaapie weer los, en bleef het nog steeds liggen, toen ik dat prikkeldraad opruimde. ik klaar, jaag dat beest dus weg, en rent meteen weer naar de kudde toe.

hehe, dats eruit,
ben blij dat ie niet dood is
dag dag

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:35

ja gelukkig ik kan alleen niet helemaal je verhaal volgen een beetje onduidelijk geschreven maar gelukkig dat het goed is gekomen

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:51

heftige dag dus! Vind het altijd heel zielig als dit soort dingen gebeuren. Huilen

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:28

oo, ja sorry, ik typ altijd fout:S

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:52

nou vandaag een grote schapenheld geweest, gelukkig heb jij het beessie kunnen redden anders was ie ernu misschien miet meer!