Ow wat ben ik stom!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Ow wat ben ik stom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 19:21

Had vandaag allebei mijn verzorgpaardjes gereden, ging hardstikke goed, maar aan het einde ging het helemaal mis.

Ik had Iris haar zadel afgedaan etc. had alleen haar hoofdstel laten zitten, omdat ik dat af zou doen als ze in haar weitje stond weer.
Nou het meelopen ging heel goed, had net het hekje van het weitje dichtgedaan en had alleen de teugels nog over de hals liggen toen Odessa Iris in haar been beet.
Iris zet het op een lopen waar ik dus niet op gerekend had, en ik lag dus onderuit (in de modder Bloos )
Maar liet dus ook het hoodstel los...
Toen ik weer overeind gekrabbeld was zag ik Iris helemaal met haar benen verstrikt in het hoofdstel staan.

Hoe ze het had gedaan weet ik niet, maar toen ik aankwam lopen, trok ze nog een sprintje zodat het hoofdstel onder haar buik hing (teugels dus over de rug)
Kon haar uiteindelijk pakken, maar ja, het hoofdstel helemaal onder de modder, dus ik beter kijken, en ja hoor, het was kapot.
Gelukkig niet zo heel erg, alleen een bakstuk helemaal aan stukken getrokken.

Heb iris even gekalmeerd en hooi gegeven, daarna ben ik aan de slag gegaan met het hoofdstel om het schoon te maken, ziet er weer keurig uit, helaas moet ik nou nog een bakstuk hebben...

Nou dit is dus weer een heel goed lesje voor me...
(als je nog een bakstuk hebt.... wil het graag van je kopen : [EA] [GZ] SPOED: Bakstuk + dekensingel )
Laatst bijgewerkt door Meisje201 op 04-01-04 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:28

he wat vervelend.
Maar wees blij dat er geen ergere dingen zijn gebeurt.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:31

Dat heb ik ook altijd,heb je heel fijn al je paardjes gereden alles lijkt super te gaan...En dan is er altijd aan het einde zoiets.
Dat heb ik ook altijd gewoon..... Boos!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:31

jeetje wat een toestand gelukkig dat er niks ergers gebeurd is het had heel anders kunnen aflopen.
groetjes

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 19:36

Ja, had er niet aan moeten denken dat ze klem had geraakt met haar voeten en ze had gaan liggen maaien....
Vind het ook zo klote van dat hoofdstel, Het is niet eens van mij, en dan sloop ik het.
Vond het echt rot toen ik het moest vertellen door de telefoon.
Doe nu ook alles voor een bakstuk zodat ik hem weer kan maken...

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:00

ja maar je hebt het toch niet expres gedaan kan gebeuren hoor ik zal ff kijken op de manege of ik nopg aan een bakstuk kan komen welke maat moet je hebben?

xx

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:10

Van Full hoofdstel
Maar dat sluitinkje zit zegmaar naar binnen, tegen het hoofd van het paard.
Je ziet het niet zitten Lachen

Iig bedankt alvast Donna1!!!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:15

oei nou ik ga in ieder geval mijn best doen ik laat het je weten maar ik kan echt niks beloven.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 20:18

Iig al lief dat je wil kijken Lachen