Allebei mijn paarden door het draad heen.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 22:14

Toen ik vanavond op stal kwam, was het gelukkig gestopt met regenen zodat ik lekker droog kon gaan rijden. Maar het was natuurlijk overal een vieze zooi, overal modder. Ik besloot de paarden eerst maar even met z'n 3en in de bak te doen, zodat ik kon mesten. Ik heb ze 1 voor 1 naar de bak gebracht. Normaal doe ik alles in 1x maar dat durfde ik nu even niet aan. Eerst Jur. Toen deed ik Razinda erbij. Razinda vond het nodig om niet via de houten planken de bak in te gaan, maar via de modder. Ze sprong er in 1x in, gevolg was dat ik helemaal onder de modder kwam te zitten, mijn haar, gezicht, alles!! Extreme duivel
Maar goed, toen Himeros, de GVR, vader en braafste van allemaal. Ik liep richting de bak en Razinda begon hard naar hem te hinniken. Ze draafde richting uitgang bak, die dicht zit met van dat witte schriklint (zonder stroom want ik moet het steeds beetpakken Haha! ). Ik riep nog 'hoho' maar ze draafde zo door het draad heen, dat in 2en brak. Grrrrr Extreme duivel
Beide merries renden natuurlijk de wei in, want daar staat gras en is het veel leuker. Toen ik Himeros en Razinda eindelijk in de bak had, knoopte ik de 2 uiteinden van het draad weer aan elkaar en kon de bak weer dicht. Nu Jur nog terug in de bak. Die speelde eerst een spelletje en rende steeds weg als ik bij haar kwam. Ze draaide zich om richting bak en draafde naar de ingang. Weer riep ik 'hoho' en wat denk je? Ook Jur vond het nodig om door het draad heen te rennen!! Frusty
Dit keer was het draad op een andere plaats doormidden. Heb het weer aan elkaar geknoopt en kon toen eindelijk gaan mesten.
Binnenhalen was ook een feest. Paarden moesten perse met z'n 3en tegelijk naar stal. Nou ja, stal... Himeros liep mee aan het touw, de merries verdwenen weer richting weiland. Schijnheilig
Na veel gedoe had ik mijn lieve paardjes ook weer uit het weiland geplukt en zat ik inmiddels van top tot teen onder de modder.

Ik heb Jur gereden, die was erg fris, en daarna Razinda gelongeerd, die moest eens goed aan het werk gezet worden vond ik! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 09:53

Er kan geen stroom op dat draad, want het is gewoon een afzetting van de bak. Of ik moet het verbinden met het schrikdraad door daar een draadje tussen de doen. Maar dat is zo'n gedoe, want dan moet het stroom eraf en er weer op en er weer af als ik ga rijden. Maar het was inderdaad erg irritant, ik zat helemaal onder de modder en de modder zat zelfs in mijn sokken! *LOL*
Toch nog wel fijn gereden!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 13:06

Oja dat vergat ik nog te vertellen, weet je wat de paarden ook gedaan hebben? Een houten paal van de omheining van de bak omver getrokken. Die ligt nu heel zielig op de grond. Geen idee wie het gedaan heeft, maar wel zo'n vermoeden! Schijnheilig

Haha Pris, modderbad goed voor de huid. Tja, ik had wel een gratis masker Haha!

Mieke, ja dat is een goed plan, als ik hier geld voor kan vragen is het toch nog ergens goed voor! *LOL*
Weet zeker dat ik nog heel wat kan laten zien! Haha!
En nee, de paarden hadden gelukkig niets.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annamk, Zinzi_jewel en 9 bezoekers