Astrix en lol in de binnenbak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Astrix en lol in de binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 16:32

Vaandaag naar Astrix toe en was hem aan het rijden in de binnenbak samen met nog een andere pony.
Toen kwam er een ander bij in de bak die ging longeren nou ik zei al kan het proberen maar als As in de longeerlijn terecht komt loslaten.
Dat paard wat aan de longeerlijn zat begon te stuiteren en ja hoor daar ging As Haha!

In volle rengalop door de bak heen de andere pony met 4 benen de lucht in en die aan de longeerlijn helemaal gek
Nou de andere pony brak los en Astrix en die pony die losgebroken was samen ervandoor en ik zat nog op Astrix.
na 5 min racen eindelijks tot stilstand en is zij met het paard aan de longeerlijn eruit gegaan.

Zo konden wij weer verder rijden.
As was nog ontzettend fel.
Liep steeds de pasage Haha!
Maar later kwam hij weer bij.

Dit was mijn ritje wel weer.
Wat kan die As hard zeg

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:35

Zo... das inderdaad het ritje wel... Goed dat je erop bleef zitten... Weet niet of dat mij was gelukt...
Wel een beetje dom van dat meisje om toch te gaan longeren... Knipoog

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:47

in de binnen & Buitenbak waar Filou staat mag je niet longeren, alleen in de longeercirkel.
maja..
goed dat je ben blijven zitten

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:40

Pfoeh... eng zeg. Gelukkig is er geen paard in de lijn vastgeraakt. Wel goed dat je gewoon door gaat met rijden daarna!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 18:15

ja dat meisje had beter kunnen wachten even maar ja iedereen maakt wel eens fouten.
As was echt helemaal over de rooie maar ja gewoon doorrijden en later viel het al weer mee .