Glibber de glibber

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Glibber de glibber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 19:40

Wat een gedoe zeg, met die kou en die sneeuw. Gisteren was de weg van de stal naar de bak nog prima begaanbaar. En vandaag viel het in principe ook nog wel mee. Ik was op en neer gelopen om te kijken of de weg begaanbaar was en op zich zag het er aardig uit, op wat kleine stukjes na. Bovendien had ik iemand anders ook van die weg af zien komen met z'n ponies achter zich. Moest kunnen dus dacht ik. Dus Nike z'n halster omgedaan en lopen maar. Of liever gezegd dribbelen maar.

Meneer vond het errug spannend allemaal en hij vond ook dat naast of, nog beter, voor mij lopen een veel beter idee was dan braaf achter mij. En was er een glad plekje op de weg, nou Nike wist ze feilloos te vinden hoor. Fijn Boos! . Dus wij liepen daar gezellig te stuntelen, komt er ook nog eens een auto aan. Nu is de weg niet ontzettend smal, maar een paard en een auto naast elkaar is eigenlijk net niet verantwoord en Nike liep natuurlijk zo te etteren. Ik had gemeend hem even veilig in de berm te parkeren, maar vond hij maar niets. "Bekijk het even lekker, ik ga toch echt niet in dat witte spul daar staan." Het ligt ook in de bak en daar is het niet eng, maar goed. Gelukkig was de automobilist erg begrijpend en stopte hij niet alleen maar bleef hij ook nog eens net zo lang wachten tot ik erlangs was OK dan!. Drie hyperventilatieaanvallen en een hartverzakking later waren we gelukkig in de bak beland, wat kan een kort stukje lang zijn ineens. De terugweg ging beter gelukkig, maar ik was eigenlijk wel erg opgelucht toen hij weer veilig in zijn stal z'n eten stond op te knabbelen.

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:25

gelukkig liep het goed af *LOL*

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:56

Fieuw Tong uitsteken Gelukkig dat het goed is afgelopen.. je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als het niet zo'n aardige chauffeur was geweest ...

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:57

Wat kunnen paarden toch van een mug een olifant maken he! In de bak is niks eng, maar ligt het op de weg dan is het wel eng

Gelukkig is er nix verkeerd gegaan

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 02:00

Ach, hij had er niet onder gelegen als die man door was gereden, maar dit was toch wel erg fijn moet ik zeggen. Je hebt genoeg idioten die gewoon door waren gereden. Die man zal ook wel gedacht hebben, heb je weer zo'n tut die d'r paard niet aankan. Schijnheilig Nike koos er ook wel weer een goed moment voor uit om ineens de stoere hengst uit te gaan hangen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje heb lopen miepen hoor vandaag (gisteren alweer, jaiks!). Nike's baasje is een paar dagen met vakantie, dus ik zorg tijdelijk full-time voor hem en met dit soort dingen ben ik dan best wel onzeker. Hij zal maar ineens in spagaat liggen, nou leuk telefoontje moet ik dan gaan plegen.

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:24

Eng he, die gladheid! Ik hield ook m'n hart vast toen ik met m'n paard over het erf moest... Gelukkig gaat het weer snel dooien!