Vandaag was zo'n leuke dag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-01 21:42

Ik zou vandaag een priveles hebben van Jan (de manege eigenaar) maar die ging niet door, want de bak stond vol met water, omdat het zo geregend had donderdag.

Toen ben ik Bassie maar uitgebreid gaan poetsen (ondertussen hele verhalen verteld) Hij stond helemaal te genieten!! Kwijl

Daarna ging ik ff wandelen met hem en toen gelijk voor het eerst zijn 'rythmbeat' omgedaan!! Hij reageerde er niet op, bleef lekker kalm...stond wel heel erg leuk, volgende keer maar ff een foto maken!

Toen ie weer op stal stond ging ik bij hem in stal zitten en gewoon naar hem kijken, daar kan ik al van genieten alleen door naar hem te kijken...Lovers later was ik even weg gegaan en toen was hij gaan liggen. Ik heel voorzichtig weer bij hem gekropen, toen legde hij zijn hoofdje op mijn schoot Lovers zo lief!!

Aan het eind van de dag kwam mijn vriendin ook op stal zegt Jan:" zadel Bassie maar op, ga maar ff met hem naar buiten samen met Esmeralda (mijn vriendin) en Kelly."

Mocht ik gewoon gratis een buitenritje maken!! Mijn dag kon toen helemaal niet meer stuk!!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 21:51

leuk joh voor je lief he als ze zo liggen???
ik had ook een superleuke dag afgezien van de file..

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 21:52

en ik moest werken.......maar ja nu is het lekker weekend, lekker uitslapen!!!!!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 08:46

Heerlijk dat je zo'n leuke dag hebt gehad, was eerlijk gezegt wel benieuwd hoe de priveles was gegaan hihihihi.......en echt poeperig dat hij zo in de stal bleeft liggen toen jij er bij ging zitten, volgens mij zouden die van mij dat nooooooooit doen......denk ik Lovers