bijna gevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

bijna gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 10:52

mijn paard is pas geschoren en ik hoorde altijd dat paarden vaak frisser worden als ze pas geschoren zijn nou dan klopt hoor.mijn paard was zo looperig dat ben ik echt niet van haar gewend.ze schrok van alles en nog wat.ik wou aan springen in galop en mevr. geeft me toch een bok! Verward ik gaf een rot schop toen ik weer terug in het zadel klom(ik hing al op haar nek) en toen gaf ze nog een bok en ik verloor mijn beugel.ik bleef er nog net op zitten.ik heb haar stil gezet en weer netjes aan gedraaft en nog een x geprobeerd,wel met mijn hart in mijn keel want ze bokt anders echt nooit.ik had namelijk niet echt zin om eraf te vallen.de tweede x ging het beter ze was gewoon echt fris ik heb haar nog ff uit laten razen in de bak na 10 min. rennen vond ik het wel genoeg geweest en haalde ik een paard uit de bak die op een grote arabier leek waar de aders goed te zien waren.wat een mal paard ook Bloos!
ik ga haar maar eerst losgooien de komende dagen voor ik ga rijden. Knipoog
(dat doet ze namelijk nooit Schijnheilig )

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:05

Je kunt haar ook even met het zadel er al op even longeren.

Of een uitrijdeken op doen zodat ze het wat warmer heeft en daardoor wat minder fris.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:15

ik rij vrij wel altijd in 1 van de binnenbakken en ik rijd haar altijd in met een deken als ik begin en eindig met rijden.ze is normaal gesproken echt altijd super braaf! ik heb haar al 6 jaar en alleen met het inrijden de eerste maanden ging het wat minder maar zelfs toen bokte ze niet.ze was gewoon vrolijk en fris denk ik.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:28

Alle paarden zijn gewoon heel fris met dit weer.
Iris en Ilkkah zijn ook super druk, en die zijn niet geschoren.
Komt omdat het de ene keer weer warm is en de andere keer weer vriest.
Ze hebben gewoon het voorjaar in de kop Lachen
Maar toch goed dat je daarna gewoon weer verder bent gegaan met rijden hoor!! OK dan!

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 15:26

dat vind ik ook knap van mezelf Schijnheilig hoor,ik ben namelijk niet echt een held wat dat betrefd.omdat ik al die jaren zo braaf paard had.en voor die tijd had ik een pony waar ik ook alles mee kon doen.maarja vanddag heb ik weer gereden en het ging goed.(had ik voor niks de slof om gedaan) Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:12

Bloos! was dat toen wij de jaarlingetjes (nu officieel 2-jarigen Haha! ) in de losgooibak aan het opjagen waren? Of heeft Karma de smaak van het bokken gewoon te pakken en was dit een andere keer...

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 21:04

ja jasja dat was jullie schuld!!!! Haha! ze vond die jaarlingen (2jarige) echt eng zelfs toen je gestopt was met het ritselen van dat zakje was ze nog aan het etteren. leuk paard heb ik he...ik ga haar inruilen denk ik