paardjes hebben het weer overleefd!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

paardjes hebben het weer overleefd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 03:07

uiteraard hebben ze het overleefd.
Ben om 21.30u nog wezen voeren en toen stond King (van xXDaphneXx) er niet echt lekker bij, rondjes te sjouwen in zijn box en de hele tijd opkijken (ze waren lekker aan het knallen) de rest stond er wel rustig bij, Sharif lag zelfs languit te slapen Slapen .
Lampjes maar aangedaan, radio aan en weer naar huis.
om 00.30u waren we weer op stal en King stond echt te kijken van Gaaaap wat doe je hier??
Prinses (van Twinkie) was wel onrustig, stond helemaal in een hoekje van haar box, dus ff mee staan tutten en een worteltje gegeven.
Alleen Polly, tsja ik heb haar nu 3 jaarwisselingen en nooooit heeft ze ergens last van gehad en nu stond ze helemaal te shaken in die box, hele box vol met slappe mest... Uiteindelijk werdt ze wel rustiger, maar met lopen was ze ookal zo onrustig.

Anyway, namens mij en de knollen HAPPY NEW YEAR!!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:16

mooi dat ze het overleefd hebben!
nu ik nog Knipoog
pff van alle wodka-redbull ben ik nu klaar wakker Haha!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:45

ik ook al....ben ook al over m'n nek gegaan....cognac...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:51

die van mij hebben ook geen kik gegeven Lachen Ik ben gaan kijken toen het nog aan het knallen was en ze stonden heel rustig in hun stal.

Alleen is Evita dit jaar al genomineerd voor troela 2004 Haha! . We zijn sinds een tijdje overgeschakeld van hooi naar ingekuild gras, en dat zinde evita niet zo. Gevolg was dat ze met lange tanden aan haar gras zat en de helft verknoeide. Dus mijn pa besloot vanavond omdat het toch oudejaar was ze een snee hooi in de stal te leggen...

Komen we daar iets na middernacht aan, heeft mevrouw haar hooi laten liggen Haha! . Dus ik wat extra ingekuild gaan halen en mevrouw vliegt erop af alsof het het lekkerste is wat er bestaat. hoezo kieskeurig? Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 04:56

mazzeltje schreef:
ik ook al....ben ook al over m'n nek gegaan....cognac...


hehe das ook zo'n fijn spul Scheve mond pff ik blijf maar lekker recht zitten dan blijft het mooi zitten Haha!

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 10:09

Gelukkig zijn ook jullie paardjes er goed doorheen gekomen. Ook Lennon heeft zich vrij rustig gehouden.

De beste wensen......

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 10:22

hopelijk zijn alle paardje er goed uitgekomen en heeft dat vuurwerk niet voor vervelende dingen gezorgd, we zullen het vandaag wel allemaal te horen krijgen!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 10:38

Geen problemen bij onze paarden ze stonden om 1 uur allemaal rustig aan het hooi

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 10:39

Gelukkig dat ze er allemaal weer goed door heen gekomen zijn Lachen

Hier is ook alles goed gegaan. Om 22.00 uur krijgen ze eten, toen waren ze nog hartstikke rustig.
Ik ben rond middernacht nog even wezen kijken. De oortjes van de pony's vlogen van voor naar achter om al het geknal bij te houden, maar ze waren verder best rustig. Nog een plukje hooi gegeven en dan konden ze er de rest van de nacht wel weer tegen Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:05

Ik had overdag nog buiten gereden met Roma, de Gribaldi en ze waren al flink aan het knallen in het dorp.

Ik kan bij deze zeggen dat Roma vuurwerk proof is Haha!

's avonds waren er misschien 1 of 2 die ogen op stokjes hadden, maar ze zijn niet dolgedraaid.

Is het jullie ook opgevallen dat er veel siervuurwerk was?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:17

Imker en Vienna hebben het ook overleefd! *zie topic [VvdD] De eerste dosis is gegeven *ivm vuurwerk* *

Om half 11 heb ik nog even gekeken en nog een kwart Tranquigel aan Imker gegeven en zijn Sjaak nog even gewassen, want die hing nu toch lubberdelubber buiten Haha! en toen heb ik ze met rust gelaten tot half 1. Toen het licht en radio uitgedaan en zijn we zelf ook naar bed gegaan.

Imker had wonderwel zijn raamdecoratie (verduistering) laten hangen tot vanochtend en Vienna had nergens last van gehad.
Net heb ik Imker lekker ingepakt en mijn Olijke Duo buiten gezet. Ze maken het weer prima OK dan! !

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:58

Twaalf uur het vuurwerk barste los [er was in al die jaren nog nooit zoveel vuurwerk geweest] de pony's zetten het op een rennen!
De inloopstal werd gemeden door ze,maar toen ik er ingaan staan ben met een plak hooi kwamen ze iewat tot rust.
Alleen bij ieder knal zag ik Pips flanken schokken,arme ziel.Dus toen toch maar de staldeur dicht gedaan zodat ze niet alles meer zagen.Pip kruipt dan echt tegen me aan Ach gut ,Lanny niet maar ja die komt ook uit de stad Haha!
In ieder geval waren ze vanochtend weer de kalmte zelf,en het duurd gelukkig weer een heel jaar lang
Namens Pip & Lan en mij zelf wens ik een ieder een gezond,gelukkig,en geweldig 2004! OK dan!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 14:29

Er was hier veel, hard en illegaal vuurwerk Bloos! mijn broers dan he Knipoog . Maar ze waren heel rustig geweest, ze hadden om 23.55 voer gehad en ze zijn er niet vandaan geweest Lovers . Tja voor sommige paarden is voer heilig Schijnheilig Schijnheilig Haha!