Achterlijke nachtegaal!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 22:58

Ik was vandaag zo boos. Ik was dus aan het lesgeven en had Barley lekker op de wei gezet.

Komt er een meisje naar me toe die zegt dat Barley de hele tijd aan het rennen is omdat er een of ander jochie Barley aan het vervelen is. Ik natuurlijk meteen gaan kijken was dat jochie net de hoek om gegaan. Barley helemaal over de zeik en maar rond rennen.

Blijkt dat dat jochie met takken heeft gegooid en tegen het hek heeft staan rammen. Ik kwam hem tegen op de gang en heb hem natuurlijk even de waarheid verteld. Boos! Ik was woedend. Het is zo'n irritant joch. Hij heeft ook al eens een pony met een zweep geslagen, zomaar. En op stal gooit ie met gemak een zakje chips in stal. Verder zit ie gewoon altijd te klieren. Hij rijdt niet eens op de manege maar is het broertje van...

Hij blijft ook altijd twee uur omdat het zusje in het eerste uur rijd en broertje rijdt in het tweede uur. Ik ben natuurlijk meteen naar de moeder gegaan en verteld dat ie maar voortaan in de kantine moet blijven omdat ik niet en les kan geven en op hem kan letten. Moeder vond het wel mee vallen. Frusty

Maar goed Barley heeft dus een uur rond gerend. Kon haar er niet uit halen want ik moest les geven en ze wilde natuurlijk niet komen. Haal ik haar na de les uit stal heeft dat joch ook nog eens de wei opengezet. Gelukkig zijn ze (Barley en Boyke) gewoon in de wei gebleven. Barley was gelukkig gekalmeerd. Geen wondjes maar wel bezweet geweest. Hopenlijk wordt ze nu niet verkouden ofzo.

Grom. Als ik hem volgende week weer zie.....

Iris had vandaag ook les gegeven (longeles) en die had ook al last van hem. Pff wie niet.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 09:12

wat een *pieeeep* joch zeg!!! zoiets doe je toch niet!!! kan je dr niet voor zorgen dat hij niet meer op de manege mag komen?? ik bedoel, als hij zoiets vaker doet is er genoeg reden voor toch. en waar zijn de ouders van zo'n kind??? laat die mensen op hun kinderen letten!!!
ow hier kan ik me zo kwaad om maken!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 10:20

Inderdaad een *piep*jochie. Boos!

Ik vind dat je je nog netjes hebt ingehouden zeg, ik denk niet dat ik dat had gekund. Schijnheilig
Dat is het nadeel van een manege dat al die vervelende kinderen daar ook rondlopen.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 11:55

qoute: "Hij blijft ook altijd twee uur omdat het zusje in het eerste uur rijd en broertje rijdt in het tweede uur. Ik ben natuurlijk meteen naar de moeder gegaan en verteld dat ie maar voortaan in de kantine moet blijven omdat ik niet en les kan geven en op hem kan letten. Moeder vond het wel mee vallen. "
Haha nou je wou niet weten hoe pissig die moeder op hem was toen ik richting de bus liep. Ze was aan het schreeuwen gooide hem in de auto, en bleef maar schreeuwen dat ie thuis heel veel straf kon verwachten etc Lachen Iedereen stond te kijken Lachen