zadels van zadelmarkt doorverkopen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

zadels van zadelmarkt doorverkopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:14

Ik zie op marktplaats bij zadels/hoofdstellen vaak advertenties met foto's erbij van zadels die duidelijk van zadelmarkt zijn en die worden dan aangeboden als helemaal nieuw zadel voor een paar honderd euro.
Veel duurder dan bij zadelmarkt zelf.
Vind ik best raar. Bieden ze ze aan als zadel van een merk dat ze niet meer weten. Ik heb zelf ook ee zadel van zadelmarkt (naar volle tevredenheid) en vind het echt belachelijk dat er toch weer mensen zijn die daar dan weer aan willen verdienen.

madacha
Berichten: 195
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:34

Maar toch denk ik dat daar meer mensen intuinen dan wij denken! Haha! Knipoog

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:58

heb een advertentie zien staan op marktplaats een stockzadel voor 100 euro terwijl dezelfde stock op zadelmarkt 99 euro kost. t verschil valt wel mee maar toch!!! best triest

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 00:01

graciaxx, dan heb je iets over t hoofd gezien... Heb je namelijk al naar de naam gekeken? En naar de plaats? Ik vermoedde namelijk al dat dit zadel van zadelmarkt kwam en heb ze een mailtje gestuurd.. EN ja, mijn vermoeden was juist..

MAar dit was mij idd ook al opgevallen.. Wordt gezegd dat t zadel zoveel honderd euro heeft gekocht, maar nu voor zo weinig wordt doorverkocht! en dat blijkt dan duidelijk een zadelmarktzadel te zijn.. Wat dus nieuw net zo duur is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:52

Ja, ik vind echt dat mensen tegenwoordig overal gebruik van probereb te maken. Ik ging ook kijken bij een paard en die man zo: ja er zit een spiksplinternieuw zadel bij en het heeft een paar honderd euro gekost. Ik ecvht zo: uhm...Dat doe je dan niet slim, want ik heb dat zadel voor mijn pony voor iets meer dan honderd bij zadelmarkt gekocht. Hoe die man keek, hebben we later nog best om gelachen.