wie doet my dit na??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sevilla

Berichten: 52
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:59

Ik heb op een springstal gewerkt en daar heb ik paarden zadelmak gemaakt en ingereden... Op een gegeven moment zat ik op Nanook (was toen net twee weken onder het zadel) en er werd tegen mij gezegd: "Draaf maar eens rustig over dat balkje" Het balkje lag op de grond... Ik over dat balkje draven natuurlijk... Heel rustig DACHT IK... We gingen heel netjes in een arbeidsdraf, maar Nanook bedacht dus dat het wel even leuk was om zo hoog over dat balkje te springen als de staander die ernaast stond... Ik lag op haar nek en dat beest helemaal rennen en bokken en ik maak een salto en lig op de grond... Het enige wat ik had was een beetje last van mijn rug... Het was wel mijn pechweek...
Twee dagen later reed ik een vierjarig paard... Ik dacht dus ook gewoon rustig een laag steiltje te sprinegn... Dat beest dus ook achterlijk hoog over die hindernis heen... Ik beland op zijn nek... Ik me vasthouden, dus op een gegeven moment hang ik ondr aan zijn nek en hij maar doorrennen... Ik ben toen zelfs nog twee rondjes blijven hangen... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, IASCrawler, MerelV, nick_en_ik, paljaslaura, Utixo en 93 bezoekers