Belgje is weer kreupel..!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:10

Renee_vd schreef:
Ik ben een hele erge dierenfreak dus weetniet of je wel naar mij moet luisteren
Maar wat ik zou doen, is: ALLES alles om mn paardje beter te maken
En wat je al zegt ze is vrolijk en kwijnt nog noet weg
Waarom kan je dan niet alles proberen om je paard te redden
oke als het echt te erg wordt zit er niks anders op
Maar ik denk altijd zo: als mn broer of mn moeder pijn heeft, een poos
laat ik diegene toch ook niet inslapen en mensen zijn bij mij gelijk aan dieren
dus Why?
Maarja zo denk ik dusz..
Bedenk echt alle opties wie dr zijn, overleg met dierenarts
en neem dan pas een besluit..mijn tip
kijk maar wat je met dit verhaal van mij doet maar think about it~!


Zoals jij denkt, denk ik ook over dieren.
Ze betekenen voor mij net zoveel als mensen.

Maar in ieder geval heel veel sterkte!


Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:12

schaapjuh schreef:
De vorige keer was de prednison het laatste redmiddel dus de veearts kan haar verder niet meer helpen. Heb toen alles geprobeerd wat mogelijk was dus het is niet zo dat ik haar liever opruim ofzo! Geld interesseerd me niet maar als niks werkt en ze daardoor giga veel pijn lijdt lijkt het me niet verstandig om haar maar in leven te houden. Vindt ik niet eerlijk tegenover haar
Laat dekken doe ik toch maar niet aangezien prednison zo schadelijk is dat misschien de foetus ook beschadigd zou kunnen worden.

Heb contact opgenomen met de natuurarts en het blijkt dat alle klachten van mijn paard veroorzaakt worden door een stofwisselingsbelasting door geopatische of electromagnetische velden doordat ze in een omgeving staat met 2 verschillende aardstralen die elkaar kruisen. Zolang de oorzaak niet weggehaald wordt kun je geven wat je wilt maar het helpt niks.
Hetgeen wat ik kan doen is om haar een stralingsafvoerblokje bij zich te laten dragen of haar in een andere omgeving zetten waar geen aardstralen voorkomen.

Ik hou jullie op de hoogte


Wat ik schreef bedoelde ik ook niet verkeerd. Jij doet ook alles voor je belg. En dat schreef ik ook, dat ik dat ook zo zou doen.
Hopelijk komt alles goed!!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:27

Biepmiep schreef:
Zijn ze in belgie niet bezig met onderzoek naar mok bij belgen? Stond wat over in Bit.

Er zijn al zovele onderzoeken geweest, en er komt steeds het zelfde uit. Wel zijn ze in Belgiƫ tijdens de hengstenkeuring strenger dan in Nederland. In Belgiƫ voelen ze de benen na, of ze mok voelen. En dat doen ze in Nederland (nog) niet (of dat ze het 17 januari, wel gaan doen).
Ik ken wel mensen die trekpaardhengsten met mok goedgekeurd hebben gekregen. Jammer, dat zoiets kan gebeuren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 26 bezoekers