Geen leuke grap... Als het een grap is...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Geen leuke grap... Als het een grap is...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 20:35

Toen ik vanmiddag op stal kwam hing er een houten kruis aan de deur (aan een spijker die er al hing). Het kruis is speciaal 'gemaakt', althans, zo ziet het er uit. Het horizontale deel is afgebroken op de 'gewenste' lengte en in het midden zijn de houtjes bevestigd met een schroef.

Ik schrok me te pletter en dacht meteen aan Yorghos (Pink, Mysty, Fellow kwamen me luid hinnikend begroeten dus daar was duidelijk niets mee aan de hand). Nadat mn hart 3 keer over was geslagen ben ik naar jordi gerend maar ook hij kwam ongedeerdom het hoekje kijken.
Nadat ik bedacht dat misschien 1 van de katten het slachtoffer was geworden ben ik snel de stal ingegaan, maar ook daar was niets te zien, geen dier leek anders dan normaal...

Kheb alle hoekje in en om de stal bekeken maar er was verder totaal niets te vinden.

Meteen Linda (van Yorghos) gebelt maar die had haar voicemail aanstaan (waarschijnlijk avonddienst in het ziekenhuis oid).
Als eerste dacht ik aan de buurjongen, die het als 'grap' gedaan had. Hij klust in het andere deel van onze loods aan houten meubelen. Maar is normaal erg aardig dus het is, als het van hem komt, niets gemeends, denk ik.... Ook hem maar meteen gebelt maar ook zijn telefoon geeft (na een aantal keer, soms heb ik het idee dat ik weggedrukt wordt..) voicemail....

Net ben ik nog terug gegaan, er was na mij nog niemand geweest, alles zat goed op slot en de paardjes waren geduldig van hun hooi aan het eten. Ik snap het niet, ik kan mijn gedachten er niet vanaf zetten. Wie heeft dit gedaan? En wat zijn de plannen? Hoe langer ik eroverna denk hoe angstiger ik wordt... Ik heb al 100x overwogen de paarden binnen te zetten maar dan is het fikkie erin en weg... Nu moeten ze iig nog voorbij Pinky, hoewel dat met een wapen ook niet de grootst moeilijkheid zal zijn Scheve mond .
Arg, ik wordt met de minuut banger. Weet gewoon niet wat te doen en dat is het beangstigende.... Ik verwacht niet dat er iets gebeurt. We hebben naar mijn weten met niemand problemen, en voor een buitenstaander is het best moeilijk daar te komen (hekwerken ed). Maar je weet het niet, in deze tijd .

Dadelijk Linda en de buurjongen nog maar een keer bellen... Zucht...
Maar geloof me, als ze aan mijn dieren komen dan moord ik ze uit met eigen handen... Verdrietig

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:39

Dat is eng, om ineens zo'n kruis aan de deur te vinden. Ik hoop voor je dat iemand het als (ook al is het erg ziekelijk) grap heeft gedaan.

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:40

Jemig zeg! Ik zou me ook te pletter schrikken als het me gebeurd!
Hopelijk is het een (wel onwijs stomme) grap!
Nou igg sterkte Ach gut en nemen linda en de buurjongen snel de telefoon op

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:40

oei, idd schrikken, een misselijke grap van de een of den ander grrrr.
niks mag aan pinky gebeuren (geheime fan)
blijf vooral rustig en bel dan linda en de buurjongen nog is niet in paniek geraken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:40

ik vind het ook wel een beetje eng.......... bah

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 20:44

annemieke schreef:
Nou igg sterkte Ach gut en nemen linda en de buurjongen snel de telefoon op


Ik probeer het zo weer een keer. De buurjongen vanuit een ander nummer (aangezien ik net weggeklikt wordt na de 1e keer en de andere keer na de 5e). Ik verdenk hem totaal niet maar het maakt me wel extra angstig...
En 'k probeer zo Linda dr thuis tel ook nog een keer... Misschien weet haar vriend hoelaat ze klaar is, ofzo...


Scheve mond

bevertje

Berichten: 723
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:46

Inderdaad erg vreemd, ik hoop ook voor je dat het een of andere zieke grap is, maar mij zou dit toch ook wel een beangstigend gevoel geven. Ik wil je natuurlijk niet nog ongeruster maken....Ik zou inderdaad nog maar eens goed rondbellen, dat je zeker weet dat het geen bekende is, die er dus ook geen verdere bedoelingen mee heeft. Mocht dat niet het geval zijn probeer er zo min mogelijk aan te denken, want nu ga je jezelf allemaal dingen in je hoofd halen die waarschijnlijk helemaal niet nodig zijn en waar je waarschijnlijk ook niets tegen kunt doen..

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:46

jeetje nee dat lijkt me ook niet fijn zeg. Zou ook niet weten wat ik dan zou doen...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 20:49

Ik hou me maar steeds voor dat ALS ze kwaad hadden willen doen dat dat al wel gedaan was... Waarom eerst allarmeren? Dan zouden ze meer kans hebben om gepakt te worden (vingerafdrukken en extra oplettende stalgenoten die misschien wel dag en nacht daar blijven nu..). Voor zover ik weet hebben we ook met helemaal niemand problemen...

Ik ga nu weer even bellen..

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:51

jezus, meid, wat een gemene streek !
ik zou me ook doodongerust maken!!! kan er niet geregeld worden dat er iemand vannacht bij de paarden blijft?
sterkte iig!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 20:53

Daar zit ik dus ook aan te denken...

Nog steeds niemand te pakken gekregen..

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:55

ay caramba! Das wel creepy! Hopen dat t een grapje is van die buurjongen en idd als iemand wat met mij diere zou doen, zou ik diegene ook eigenhandig vermoorden..

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:59

Wat een rotstreek.. ik zou helemaal gek worden .. Scheve mond zou echt doodsbezorgd zijn ... Bloos! !
Hopen dat het een grapje van iemand is en dat iemand niet van plan is je dieren kwaad te doen.
Als iemand aan mijn dieren zou zitten zou ik ze ook eigenhandig afslachten ! afblijven zeg Boos!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:00

bah, luguber zeg. zal inderdaad wel een hele flauwe grap zijn.

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:07

Wat akelig, ik denk dat ik vannacht in de stallen zou blijven, misschien is er niets aan de hand maar dit zijn geen grapjes meer Scheve mond

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:13

Wat een verhaal zeg, echt eng!! Ik hoop dat ze snel opnemen, en dat je een oplossing vind, want dit is erg eng! Sterkte!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:17

Bah, wat eng allemaal. ik hoop voor je dat dit gewoon een domme, uit de hand gelopen grap is en dat er eigenlijk niks kwaads achter steekt.
Maar ik zou ook reuze bezorgd zijn. Sterkte ermee, hoor!!!

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:31

wat eng zeg!!! ik hoop echt dat het nix betekend!!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:43

Oei, dat is zeker niet leuk. heel vreemd, maar ga er idd vanuit dat het een (heel misplaatste) grap is. Kan me niet voorstellen dat iemand die echt kwaad wil het op deze manier aan zou pakken, neem tenminste niet aan dat je erg veel vijanden rond hebt lopen!?! Eng idee hoor...zeker zo tegenover mijn opa en oma, als ik even aan mijn eigen belang mag denken! Sterkte in ieder geval, ik hoop dat je nog een beetje slaapt vannacht!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 22:25

Ik heb net Linda te pakken gekregen. En ze is net ook op stal geweest, niets te zien...
De buurjongen is niet te berijken...

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:35

Kan het niet zijn dat 1 of ander kind dat heeft gedaan , die daar in de buurt wat rondliep met een hamertje enzo , wat te spelen en te doen Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 22:38

We (Linda en ik) hebben het idee dat het van de 'klussers' van de buurjongen is. Die zijn hard bezig vanalles aan te bouwen en uit te breiden enzo. Maar dan nog is het totaal GEEN leuke grap!

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:44

bah wat erg zeg! Scheve mond best wel eng...
maareh tis misschien een domme vraag Bloos ... wat betekent dat een kruis aan de deur?
nouja i.i.g veel sterkte ermee Ach gut .
groetjes anne

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:50

volgens mij bedoelen ze hier een doodskruis mee als ik het goed begrijp. Dus dan word de betekenis vanzelf duidelijk

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:53

Mocht het geen grap zijn... wat een super flauwe grap... Scheve mond

Weet je ondertussen als iets meer?