Geen leuke grap... Als het een grap is...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Geen leuke grap... Als het een grap is...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 20:35

Toen ik vanmiddag op stal kwam hing er een houten kruis aan de deur (aan een spijker die er al hing). Het kruis is speciaal 'gemaakt', althans, zo ziet het er uit. Het horizontale deel is afgebroken op de 'gewenste' lengte en in het midden zijn de houtjes bevestigd met een schroef.

Ik schrok me te pletter en dacht meteen aan Yorghos (Pink, Mysty, Fellow kwamen me luid hinnikend begroeten dus daar was duidelijk niets mee aan de hand). Nadat mn hart 3 keer over was geslagen ben ik naar jordi gerend maar ook hij kwam ongedeerdom het hoekje kijken.
Nadat ik bedacht dat misschien 1 van de katten het slachtoffer was geworden ben ik snel de stal ingegaan, maar ook daar was niets te zien, geen dier leek anders dan normaal...

Kheb alle hoekje in en om de stal bekeken maar er was verder totaal niets te vinden.

Meteen Linda (van Yorghos) gebelt maar die had haar voicemail aanstaan (waarschijnlijk avonddienst in het ziekenhuis oid).
Als eerste dacht ik aan de buurjongen, die het als 'grap' gedaan had. Hij klust in het andere deel van onze loods aan houten meubelen. Maar is normaal erg aardig dus het is, als het van hem komt, niets gemeends, denk ik.... Ook hem maar meteen gebelt maar ook zijn telefoon geeft (na een aantal keer, soms heb ik het idee dat ik weggedrukt wordt..) voicemail....

Net ben ik nog terug gegaan, er was na mij nog niemand geweest, alles zat goed op slot en de paardjes waren geduldig van hun hooi aan het eten. Ik snap het niet, ik kan mijn gedachten er niet vanaf zetten. Wie heeft dit gedaan? En wat zijn de plannen? Hoe langer ik eroverna denk hoe angstiger ik wordt... Ik heb al 100x overwogen de paarden binnen te zetten maar dan is het fikkie erin en weg... Nu moeten ze iig nog voorbij Pinky, hoewel dat met een wapen ook niet de grootst moeilijkheid zal zijn Scheve mond .
Arg, ik wordt met de minuut banger. Weet gewoon niet wat te doen en dat is het beangstigende.... Ik verwacht niet dat er iets gebeurt. We hebben naar mijn weten met niemand problemen, en voor een buitenstaander is het best moeilijk daar te komen (hekwerken ed). Maar je weet het niet, in deze tijd .

Dadelijk Linda en de buurjongen nog maar een keer bellen... Zucht...
Maar geloof me, als ze aan mijn dieren komen dan moord ik ze uit met eigen handen... Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 20:44

annemieke schreef:
Nou igg sterkte Ach gut en nemen linda en de buurjongen snel de telefoon op


Ik probeer het zo weer een keer. De buurjongen vanuit een ander nummer (aangezien ik net weggeklikt wordt na de 1e keer en de andere keer na de 5e). Ik verdenk hem totaal niet maar het maakt me wel extra angstig...
En 'k probeer zo Linda dr thuis tel ook nog een keer... Misschien weet haar vriend hoelaat ze klaar is, ofzo...


Scheve mond

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 20:49

Ik hou me maar steeds voor dat ALS ze kwaad hadden willen doen dat dat al wel gedaan was... Waarom eerst allarmeren? Dan zouden ze meer kans hebben om gepakt te worden (vingerafdrukken en extra oplettende stalgenoten die misschien wel dag en nacht daar blijven nu..). Voor zover ik weet hebben we ook met helemaal niemand problemen...

Ik ga nu weer even bellen..

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 20:53

Daar zit ik dus ook aan te denken...

Nog steeds niemand te pakken gekregen..

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 22:25

Ik heb net Linda te pakken gekregen. En ze is net ook op stal geweest, niets te zien...
De buurjongen is niet te berijken...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 22:38

We (Linda en ik) hebben het idee dat het van de 'klussers' van de buurjongen is. Die zijn hard bezig vanalles aan te bouwen en uit te breiden enzo. Maar dan nog is het totaal GEEN leuke grap!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 00:33

Linda is straks op stal geweest en ook toen was er weer niets te zien...
Ik lig al vanaf half 10 op bed maar ik kan echt aan niets anders denken...

Ik denk dat het gewoon zo'n achterlijk werkertje is van de buurjongen die een houtje over had, wat zat te spelen en maar besloot het op te hangen maar toch laat het me niet los... Scheve mond

Mn ouders zijn net gaan slapen, maar ik denk dat ik ze rond 1 uur toch wakker maak om even te gaan kijken... Al is het maar voor mezelf...

Als ik erachter kom wie dit geintje geleverd heeft zal ik eens even laten VOELEN wat zo'n kruis aanricht, grap of niet..... Scheve mond

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 00:45

Buurjongen is onberijkbaar... Steeds voicemail...

Ik voel dat ik vanacht nog een keer moet gaan kijken, ik weet niet waarom... Kga rond 12.30 mn pa wakker maken en toch nog even langs.... Scheve mond Ik zou het mezelf gewoon NOOIT vergeven als er nu iets gebeurt terwijl we gewoon 'gewaarschuwd' zijn... arg... Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 14:46

Gelukkig niets gebeurt...

Ik ben vanacht rond half 1 nog langs gereden. Niets te zien en de paardjes stonden rustig bij het hek.
Kheb ze goed ver weg achterin de weide veel hooi gegeven (staan ze iig niet vooraan, moesten de boosdoeners nog een heel stuk door de weide heen en als er iemand ongewenst bij Pinky's eten komt zijn de poppen aan het dansen...).

Vanmorgen is Linda voor haar werk wezen kijken (half 7) en als er iets was zou ze meteen bellen. Maar er kwam geen nieuws, dus dat was goed nieuws...
Om 12 uur ben ik zelf gegaan en er was nogsteeds goddank niets te zien...

Ik verwacht nu dus echt dat het een grap is... Een erg trieste, dat wel...
Zodra ik de buurjongen en zn klusjesvrienden zie ga ik vragen of ze e iets mee te maken hebben en als dat zo is dan zal ik ze eens even heel duidelijk maken dat dit ongewenste grappen zijn....

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 19:56

Nogsteeds niets gebeurt, goddank. Ook totaal geen nieuwe aanwijzingen dus het was zo goed als zeker een flauwe grap...
De buurjongen ook nog niet te pakken gekregen maar zodra ik hem zie en hij of zijn mannetjes hebben het gedaan dan zal ik eens laten voelen hoe zo'n kruis aanvoelt Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:28

We zijn er inmiddels achter wie de 'dader' is. De buurjongen verveelde zich en is met wat houtjes gaan kloten. Toen hij klaar was wist hij niet wat er mee te doen en liep wat over het erf. Hij zag de spijker aan de deur en hing hem daar maar op.
Hij was zich totaal niet bewust van 'een domme grap' volgensmij. Zelfs toen ik zei dat ik zo bang was dat ik midden in de nacht nog ben wezen kijken lachte hij alleen maar.
Hij zei "een kruis staat vroo vrede hoor!"

Achja, jongens... Scheve mond

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 148 bezoekers