Enge Kerel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Enge Kerel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 16:49

Ik en Emoré gingen vandaag weer een vette buitenrit maken voor onze "3de Buitenrit Verjaardag *LOL* ",en die was echt vet!!

We vertrokken in een relaxend stapje samen met een vriendin van me en haar paard.het was echt relaxend,iedereen heel stil,vogels fluiten,bomenn kraken,in de verte hoor je een riviertje hobbelen.....

Na een tijdje gingen we in een al even relaxend drafje over,over de zandpaadjes door het bos.Er is daar zo'n Picknickplaatje(Ken je wel,van Die Banken Incl.Zit eraan en alle vuiligheid op geschreven Verward You Know...
maar op die Bank(tafel)stond een Felgroene,zeg maar Alditas? Verward
Wij een beetje raar vinden,maar toch doorrijden in een drafje. Even later komt er langs ons gereden een vieze,echt een VIEZEkerel op zo'n oud tuffertje die alleen nog maar Stank en roest uitspuwt met een hels lawaai,en z'n kleren waren net verschroeid,vuil,smerig,zwart...kapot..
Ik schatte die kerel rond een jaar 25-30 Verward Hij was echt vies hoor Misselijk

Nou we reden dan door in een niet al te relaxend drafje meer en we horden nog een hele tijd sputteren op z'n brommertje en wanneer we de bocht omdraaiden en ik achterom keek was die daar zo in een keertje onze kant aan het opkomen >;)
Ik fluister tegen me vriendin;"Gaan we in een middendrafje over aub" Want ik,de schijter,voelde me weer niet erg gezllig bij deze gedachte van die vetzak.....

Gingen we door in een middendrafje en draaiden we wel 2 x een verschillend zandpadje in,en toen kreeg ik het echt aan m'n hart....

Die kerel volgde ons!!

Wij met z'n tweën in een rustig gallopje overgaan,ik schat dat hij zo +- 50 meter verder was Verward

En wij dan de Hoofdweg(om terug te keren naar de stal) ingedraaid en die vent bleef ons verdomme volgen......

Wij met de ~~}> wat op ons paard om hun aan te sporen voor sneller te gaan en die kerel versnelde volgens mij ook aan het noh helsere lawwai te horen..Toen draaiden we de weg in naar onze stal en toen reed hij voorbij....Puh! Fwieuw,er vanaf! Nagelbijten / Gniffelen

Hij is nog een aantal X langs komen rijden en wij zo uitgeput als we waren snapten er niet veel van Gaaaap Ziek
We waren wel bang hoor!! Zo'n enge vieze vent!



Stomme banketstaaf Haha! !!

*Oh Adrian, come out and play.


shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 17:33

Ja,het is echt niet normaal eng...Die vent is volgens mij een beetje getikit in z'n koppie
Zowiets doe je toch niet,zeker niet voor iemand van z'n leeftijd,dat hoort niet.Vuile zwerver Knipoog!!

Als het nou van die jongens van 15/16 waren,versta ik nog dat ze je wat bang willen maken,ofzo...

Maar zo? uh uh

*Oh Adrian, come out and play.

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 17:55

Onze stal is gewoon de stal van mijn paard en het huis van de eigenaren van de grond waar m'n, pony op staat.pffff...sommige mensen hebben toch echt geen hobby,terwijl ze zo iets lelijks gaan doen Boos!

*Oh Adrian, come out and play.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 109 bezoekers