Vandaag naar bijscholing KNHS geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Vandaag naar bijscholing KNHS geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 20:57

FANTASTISCH!!!

Johan Hamminga gaf weer even aan waar het zo allemaal verkeert gaat in rijdend nederland. Voorlopig zijn de aanwezigen weer even wakker gemaakt hoop ik.

Hij veroordeelde het (te) laag en (te) diep rijden en liet zien aan de hand van vier verschillende paarden hoe je een paard over de eigen benen en RUG goed moet laten lopen.

Ik was bij deze bijscholing omdat ik de ORUN cursus basisinstructeur heb gedaan. Daarnaast rij ik (en heb ik gereden) op voornamelijk jonge paarden. Als je nog iemand zoekt die jou les kan geven in de buurt van Utrecht dan mag je me altijd mailen, ik help je graag (uiteraard tegen gepaste vergoeding Lachen )

groetjes en tot mails

janma14
Berichten: 62
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:03

mijn zus is ook naar de bijscholing geweest en was ook zeer te spreken over hamminga, rob ehrens vond ze wat minder

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 22:07

Ja, hij pakte het weer wat anders aan, maar ik heh hem alleen aan het werk gezien met de zusjes Roekel want ik moest weg Scheve mond

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:02

oliebol oliebol oliebol! Ik heb ook een uitnodiging gekregen, maar vond het toch een beetje te ver weg om te gaan... Nu baal ik toch best wel Verdrietig

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:03

Goh... dus dat woord wordt met oliebol gecensureerd... Nou ja, jullie weten wat ik bedoel Knipoog !

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 00:47

Je kan morgen nog naar Wanrooij, ...nog ietsje verder rijden en dan is het niet met Johan Hamminga maar met Bart Bax. Die kan overigens ook erg goed sturen, over zijn manier van lesgeven weet ik niets.