Geen strand gezien, wel de grond!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Geen strand gezien, wel de grond!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-03 19:44

Patricia (Toeties) en ik zouden vandaag naar het strand gaan met de paarden. Haha! We waren bij ons net de poort uit en Mullino begon iets te enthousiast te dribbelen. Maar goed een enthousiast paard is altijd wel leuk. Bijna bij het eerste bos aangekomen liep Tries haar paard (fafnir) zo'n 10 meter voor mullino, dus ik dacht laat ik eens aansluiten. Dit ging in een rap tempo met 3 bokken en een gigantische acceleratie! Bloos! Toen kon ik toch niet meer zo rustig zitten.
Nou weet ik dat mullino wel vaker bokt, dit is altijd uit enthousiasme, dus wij verder. We hadden besloten eerst maar de duinen te pakken dan kon de energie er even uit. Na een paar flinke galoppen namen we afslag strand. Ik ging met mullino als eerst de heuvel op en na de eerste 10 meters dacht meneer, laat ik eens omdraaien. Boos! Hierdoor verloor ik mijn evenwicht en ik viel eraf, voor de eerste x met mullino! Ik kon mullino alleen niet vast houden dus ik hoopte dat hij op mij zou wachten, maar nee, meneer ging in een drafje het terrein verkennen. Cool Tries was al met fafnir het bos in gedoken om ergens verderop mullino af te snijden. Dit was gelukkig niet nodig want mullino had het wandelpad gekozen en daar liep dan mijn reddende engel. Een voetganger had mullino kunnen pakken. OK dan! Ik was al bang dat ik mullino ergens in Den Helder kon komen halen! (We zaten in de duinen van Egmond).
Nou mullino had gelukkig niks en ik een verrekte spier, zal ik morgen wel voelen. Scheve mond De terugreis was erg onrustig, maar liep verder goed.
Tja ik had al niet verwacht dat ik nooit van mijn paard zou vallen en vandaag was dan de eerste x (hopelijk volgen er niet al te veel!)

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:00

Nou zeg zo te horen was dat wel een heftig ritje Haha!
Maar verder wel lekker gereden?

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:04

hmm wat jammer dat jullie niet naar het strand konden uiteindelijk Tong uitsteken
maar gelukkig hebben jullie niks ergs!
en als ik hem was tegen gekomen had ik hem wel gevangen hoor
is iets dichter bij als Den-Helder Tong uitsteken
maar patricia was wel blijven zitten?

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:09

ik ben er ook altijd zo bang voor dat ik op het strand ga vallen ofzo! Haha!
gelukkig dat iemand hem heeft kunnen pakken! OK dan!

Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:41

Auuuuuuuwwww, Ach gut , je hebt toch niet zo'n mooie plek opgelopen als Toeties?!

We zullen maar zeggen, eens moet de eerste keer zijn......en de volgende keer gaat het vast weer hartstikke goed buiten! OK dan!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:51

Citaat:
eens moet de eerste keer zijn

Je haalt me de woorden uit de mond...

Maar verder....lijkt me ook niet alles om op het strand eraf te gaan....en al helemaal niet als je paard er ook vrolijk vandoor gaat...ben dan maar weer blij dat die van mij komt kijken waar ik blijf!

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:19

ik heb een jaar of twaalf geleden ook eens een strand gezien !!
van heel dicht by!!
was er afgevallen,en kon haar WEL vasthouden,met het gevolg dat ik met een overvolle spijkerbroek gevuld met zand weer opstond..
was het gevolg van ettelijke meters erachter te blijven hangen over de grond..
whoeoehahaha,ben toen maar het water in gegaan,en heb mijn broek maar eens omlaag getrokken en weer omhoog om dat zand een beetje kwyt te raken!!!
hoop dat je je niet al te veel pyn hebt gedaan ,en dat je net als mij
jaren later er nog om kunt lachen!!!
groetjes...

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 11:27

best heftig! zand happen is niet leuk, ik weet er alles van Knipoog . ik hoop dat het de volgende keer beter gaat (als er een volgende keer is Tong uitsteken )!

xxx natal

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:30

ja dat was een beste ontmoeting met de duinen van egmond zo op tweede kerstdag!
gelukkig dat die meneer daar liep en die kon de heer Mullino opvangen. Maar ik vond mijn actie met held Fafnir wel errug cool. Vet te scheuren door die bossen... Als die man er niet was hadden wij hem wel opgevangen. Al met al liep het goed af en was ik blij dat ik niet op toet zat maar op koelbloedige Fafnir, Toet was helemaal gek geworden!

orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:02

wel super dat die voetganger je paard kon pakken zeg, moet er niet aan denken dat mijn paard ver weg loopt, allemaal gestres of er niets is gebeurt dan

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:40

ja het idee dat ie daar losloop alleen al......

tip: naamkokertje of adreslabel aan je zadel hangen!!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:09

ah marise ben blij dat het allemaal goed is gekomen Ach gut laatst had ik nog wat foto`tjes van mullino gemaakt hier twee voor jou,staat hier heel schattig en onschuldig te zijn Nagelbijten / Gniffelen hahaha
Afbeelding
Afbeelding
groetjes

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:11

yep, dat stond als tip in de Bit

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:52

haha! kijk daar mijn Fafjes op de achtergrond!

MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 22:42

Leuke reacties! Heb twee dagen mijn nek niet kunnen draaien vw de spierpijn! En Quest ik ga zeker weer met Mullino dit ritje maken want dat moeten we nog even NETJES over doen! Goede TIP ja, in de BIT morgen meteen even doen. En Patrice geweldig die foto's vooral Mullino in droomenland, dank je wel! Groetjes Marise