Welkom Mambo!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 00:42

De koop is gesloten, Mambo is nu officieel lid van ons paardengezin!!!!!!
We zijn dolblij met hem en hij met ons!
Hier ons "geboortekaartje":
[img]../upload/324/kaartje.jpg[/img]


_________________
O Mambo, gaat het lukken? kom je bij ons paardengezin?



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: T@nj@ op 2001-11-06 00:03 ]</font>



Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 01:05

We hebben 3 kwartier zitten hannessen met het kaartje, maar ik krijg hem nu wel in beeld, ik hoop dat hij bij jullie ook te zien is!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 23:40

He, pluut, je moet maar weer eens komen kijken, hij is echt ontzettend leuk!!
Je zou denken dat zo'n beestje er een rottig karaktertje van over gehouden zou hebben, nou hij niet hoor, zodra ik hem uit zijn stal haalde ging hij helemaal stralen, twinkeling in zijn oogjes en (logisch) helemaal door het lint!!
Ik heb een dijkje voor hem gehuurd, daar staat hij vanaf vandaag lekker dag en nacht buiten.
Heb vandaag een lekkere deken voor hem gekocht want na een maand zijn stal niet uit te zijn geweest vond ik het toch een beetje eng om hem meteen dag en nacht in de kou en de regen te zetten. (LOL de deken is nog duurder dan de pony zelf!!)
Ik begin nu al een band met hem te krijgen! Als ik hem roep, komt hij als een gek op me af gegaloppeert!!! Toen hij nog op stal stond reageerde hij ook al op mij, maar ik had gedacht dat hij nu meer oog voor al het lekkere gras zou hebben, niet dus, echt heel erg lief!!
Ik heb nog 2 shetten en 1 welshje op stal staan, Mr. Freddy, Mistral en Guus, die gaan er morgen eventjes bij, met Kevin heb ik het al getest en dat ging perfect! die 2 zijn helemaal gek van elkaar!
Ik ben gisteren begonnen met Mambo het een en ander voorzichtig bij te brengen, halt houden snapte hij in 5 minuten, om in 2 minuten en terug begreep hij eerst nog niets van maar na een minuutje of 10 zaten we weer op de zelfde golflengte, hij leert snel!!
Hij kon nog helemaal niets, meelopen aan een lijn vond hij ook niets en wilde/snapte hij niet, nu blijft hij netjes naast mij en ik gooi het touw over zijn hals en leg mijn arm over zijn hals heen, zo loopt hij lekker "omarmt" met mij mee, zonder weg te lopen!!
Voetjes geven lukt nog niet helemaal maar ik denk dat ik dat morgen wel voorelkaar heb, hij staat niet best op zijn hoefjes dus moet hij het snel leren zodat mijn smid snel kan komen.
Nou dat was het weer zo'n beetje voor vandaag.
MAMBO IS ECHT TE GEK!!!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 11:29

Bedankt voor alle leuke reacties!!
Mambo is inmiddels al aardig gewend aan mij en heeft het ontzettend naar zijn zin op zijn landje.
Hij laat nu ook regelmatig zien dat hij hengst is, daar krijg ik nog een zware dobber aan, maar erg leuk hoor!
Hij heeft natuurlijk lang in een stal gestaan waar hij niets kon zien van wat er buiten de stal gebeurde, maar nu hij op het land staat en andere paarden op het andere land ziet en mensen met paarden die naar het bos gaan, kan hij af en toe helemaal gek worden!!
Hoe dan ook, ik ben nog steeds erg blij met hem en hij ook met mij!!

Groetjes, Tanja en Mambo.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, Adrija, afkepieteke, CairnTerrier, Cjuan, Dancer, FenrisLoki, friendly, Hanjan, Happy16, Jihama, KaasSouffle_, Lisewiesje, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Sjors050, Swift, Syb_sem, SylS, Vagabondo en 161 bezoekers