Mijn paard gaat uit logeren...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 21:44

jaaa, binnenkort gaat eindelijkd e bouw beginnen van de nieuwe echte paardenstal. eindelijk....
Voor dat de bouw begint moet ik eerst een stuk van de oude schuur afbreken, net dat stuk waar [naam verwijderd]'s box in zit.
Nu heb ik heel aardige buren, en [naam verwijderd] mag daar een paar weekjes logeren. tof he! Die mensen hebben zelf ook paarden en een pony, dus dat komt goed uit want [naam verwijderd] vind alleen zijn maar niets. [naam verwijderd] d'r box kan voorlopig blijven staan, dus die blijft bij huis. Die kan een stuk beter alleen zijn. heb ik toch ook nog wat om te voeren voor het slapen gaan...
Spannend he? Nou, ik vind van wel... Ik moet nog zo veel doen en regelen voor het klaar is...pfoe
Maar het gaat hartstikke mooi worden. Ruime boxen 3x3,5m. met een luik naar buiten, en een luik door de spjlen naar het gangpad, en veel daglicht inval...en lekker hoog! Nu staan ze onder balken die op 2 meter hoogte hangen. Ik weet, dat is veel te laag, maar het kon even niet anders....toch, voor de kerst staan mijn merrietjes in een echte warme paarden stal...joepie!!! Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 14:59

Woon in zo'n arbeidershuisje van rond 1900, waar de vorige bewoners in 65 een stuk bij aan hebben gebouwd. Dus het is best nog wel groot voor zo'n huisje. toch hebben we boven een kamertje waar Harry niet rechtop in kan staan Haha!
Achter het huis staat nu een gemetselde schuur die doorgaat voor "asbest-city", die gaat dus plat en recht achter het huis komt nu zo'n mooie houten schuur van 't Paradyske....Met daarin dus echte boxen, met een royale hoogte (hele verbetering). Hee Joyce, ik woon aan de vaart, nabij de oude zuivelfabriek...nabij daar waar iemand van de zomer '25 jaar bregewipper' is geweest.... Misschien weet je nu ongeveer wel waar.....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Cantheon, N_B_N, Niika, Ted_Zale, Vagabondo en 49 bezoekers