En daar zit ze dan....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

En daar zit ze dan....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 04:01

Op een onmenselijk tijdstip achter d'r computer....
Man oh man wat ben ik toch misselijk..normaal gesproken hebben zwangeren dat tot een maand of 3 toch?
Hmm ik begon bij maand 4 met mijn misselijkheden en spugen..en het houdt maar niet op grrr.

Denk dat dat kleine gevalletje in mijn buik lekker aan het boksen is tegen mijn maag aan...
Heb namelijk op de pretecho gezien dat het absoluut geen stil liggertje is maar een flinke woelwonder...geen seconde ligt the beeb stil...dan op de rug...1 seconde later op de knieen..om vervolgens nog maar even helemaal weer om te draaien..mooi gezicht is dat zeg!
Voordeel...ik voel d'r niet heel erg veel van omdat mijn placenta voor ligt..maar die misselijkheid voel ik wel...wheeee en dan voel ik me zo zielig...kan niet spugen...wil wel spugen want dat lucht op..vinger in de keel kan ik niet...

Tja..en wat doe je dan...dan zet je de computer maar aan en ga je wat berichtjes lezen en typen..niet dat ik daar nu wat mee op schiet maar ala.

Ach ik hoef nog "maar" ongeveer 16 weekjes misselijk te zijn...dan is het hoop ik over *LOL*


Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 20:58

Dank jullie wel voor de berichtjes..doet me eventjes goed..alhoewel..heb een verschrikkelijke K*T dag.
Het is allemaal toch best wel zwaar...zie dat nu wel heel erg in...
Heb het al eerder ergens verteld...ik heb dus reuma en mag nu geen medicijnen slikken..ja alleen prednison maar dat doet niet genoeg..mijn gewrichten zijn erg ontstoken en mijn ogen doen nu ook nog mee..lopen gaat bijna niet meer en dan ook nog dat spugen erbij....*zucht* daar wordt je af en toe wel moedeloos van.
Vandaag ook ff een potje zitten janken...lucht wel wat op..
En van mijn moeder een ontzettend schattige knuffelbeer gekregen...(euhh ikke niet maar the beeb)

Ik weet dat ik er iets moois voor terug krijg...maar dat zien we pas over een aantal weken..kan daar nu nog niet aan denken..pffff...

Morgenvroeg bel ik even met de huisarts..want ben nu al weer misselijk ...getver..

Pauline> gember thee....yak...ik lust geen gember en vrees dat ik dat ook niet binnen kan houden...pepermunt..hmm niet in huis..wel tic tacs...morgen ff kopen...vanilie vla heb ik ook gehoord ja ...morgen ook ff kopen.
Ik weet niet of dat trucje mij ooit gaat helpen met die hand op mijn buik...ik heb de placenta voor liggen..kindje ligt nu ook helemaal nog tegen mijn rug aan...ik voel alleen maar licht gefladder...maar misschien veranderd het nog...ze is ook nog zo klein...(misschien net een liniaaltje Lachen )

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 23:43

Ja zeker Richtje heb ik het er voor over...want dit was een grote wens van mij...maar pfff af en toe heb ik van die dagen...maar ja die heeft iedereen wel eens...
Morgen kan alles in eens weer wat beter zijn...

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 09:50

Dank je binky.....dat doe ik ook!!
Het is ook zo mooi....vannacht kreeg ik een flinke por van onze meid...en dan moet ik altijd zo lachen..tis net alsof ze zegt..heejj ff mama gedag zeggen *LOL*

Zometeen even naar de huisarts want voel me niet echt lekker en ze willen mijn bloeddruk even meten..aangezien mijn onderdruk de vorige keer een beetje hoog was..misschien komen al de klachten daarvanaf....

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 17:41

Hmm Orri het zuur...heb r ook last van helaas...heb nu van de dokter kauwtabletten gekregen..en vies dat ze zijn...maar werken doen ze tot nu toe wel..dus we doen de neus maar ff dicht en kauwen snel door.

Overigens was mijn bloeddruk vandaag weer netjes..

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 12:42

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap Ilse!!!

Ben nu dus bezig aan die kauwtabletten en ik moet zeggen...ze helpen wel..tot nu toe dan..heb een redelijk goede nacht gehad..voor mijn doen dan en ik heb niet meer naar de emmer moeten grijpen...een opluchting..maar ik juich niet te vroeg....

Weet je wat ook schijnt te helpen als je misselijk bent, Ilse? cola....brrr en daar moet ik dus helemaal niet aan denken...lust zo wie zo al geen cola ...kan ook geen prik meer verdragen..dus ik zit al tijden op de spa blauw...denk dat ik dat na de bevalling ook niet meer snel ga drinken...haha ben het nu al wel een beetje zat..

Jij ook succes verder met je zwangerschap!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 36 bezoekers