Rijden zonder tuig een teken van 100% vertrouwen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:25

Deed ik met regelmaat. Zelfs zonder touwtje, gewoon op zit en benen.
Is een kwestie van vertrouwen van de eigenaar in z'n paard.
En als dit je beter bevalt dan met tuig, dan zou ik maar eens heel kritsch gaan kijken naar wat je zoal aan je paard hangt. De meeste paarden worden getuigt zonder dat de eigenaar een zinnige verklaring kan geven waarom nou juist die optoming bij zijn paard past. Het is meestal een kwestie van iedereen doet het zo dus waarom anders. Jij hebt nu gemerkt dat er dus kennelijk ergens iets anders moet. Wat dat is zul je zelf uit moeten vinden, maar ben vooral niet te vooringenomen met bepaalde optomingen. Probeer verschillende dingen uit en kijk hoe er gereageerd wordt. Kijk of je zaken kunt lenen, liefst met wat uitleg en begeleiding erbij. Volg je gevoel, verkopers weten altijd wat het beste is voor hun omzet, of jij daar ook mee gebaat bent moet je maar afwachten. Voor persoonlijk advies mag je altijd PB-en, ik heb een uitgebreide ijzerwinkel beschikbaar, voor kost en inwonig mag je er een heel weekend mee spelen, kompleet met begeleiding.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info



ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:25

'k Weet niet, ik zou je paard moeten zien om te beoordelen of er iets is. Op zich natuurlijk goed als je je paard zo vertrouwd, en ze bovendien comfortabel zit, dat laatste kan ik van mijn paard helaas niet zeggen.
Romy, je bedoeld waarschijnlijk een join up, maar als je paard dat doet is dat wel Lovers Mijn paard zal dat niet doen, daar is ze te zelfstandig voor, te oud en te wijs, ze is ook niet zo'n spelletjes freak meer, behalve als er veel snelheid aan te pas komt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Astrophe, Belker, bonnielau, Bretsa, IASCrawler, koenlover, lindo, love_mandy, rocky_1995, sofievdh, Tatjanaa, TICKELS, Vagabondo, Yipee en 120 bezoekers