FNRS-manegewedstrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 12:51

hahahahahahahaha, sorry, maar best lachwekkend. ik kan me hier heeeeel goed in vinden, zoals die keer dat de jury vond dat het mijn fout was dat grannie z'n tong eruit had hangen..(wat hij dus bijna altijd doet...)
maar ach, er is maar 1 oplossing he....kyra kopen!!!
of je kan natuurlijk ook gewoon kappen met wedstrijd rijden...


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 13:31

over de tong nog ff, ik heb geloof ik 2/3 keer met hem gestart(wel elke keer 1e of 2e plaats, maar oke..)maar er was maar 1 jury die er wat over zei hoor!maar toch,het hoort niet!
en trouwens, zita, kyra is hartstikke braaf en doet alles heel goed en jullie gaan samen ook gewoon heel goed hoor....maar ja, dat ze af en toe een beetje hard gaat, ja, tja, dat blijf je houden....gewoon nog ff oefenen, bij mij ging ze de 2e keer ook niet meer hard!!!(oke, ik weet dat jij al meer dan 2 keer op haar hebt gestart)maar gewoon nie opgeven!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 13:49

waar zita rijdt rijden er alleen maar manege paarden. Volgens mij heeft ze het niet perse over kyra(de pony waar ze meestal op start) maar gewoon in het algemeen.
ik reed daar dus eerst ook, er werd dus gezegt van: ze letten van af nu alleen nog maar op de ruiter, dat is eerlijker en bla bla bla, maar in de praktijk is dat lang niet altijd zo. het is ook erg lastig om je fouten te herstellen omdat er elke keer een andere jury is en de verschillende jury's over het algemeen heel verschillend zijn.
laatst was het bijv. zo dat bij de junioren maar 3 mensen(van alle rubrieken) een PP hadden(winstpunt zeg maar) en bij de senioren maar 1 iemand....terwijl een andere keer er ineens mensen zijn(zoals ik een keer) die 239 hebben, dat is 29 punten boven een PP...dat is dus een nogal groot verschil..

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:19

ik zelf heb er ook niet zoveel problemen mee gehad, ik bedoel ik heb tenslotte 239 gehaald he..haha.
maar ik snap goed wat anderen er tegen hebben.
zo stond er bijv.laatst bij zita haar proef:je moet nie trekken als je pony niet rond wil...terwijl kyra een tank kan zijn en zita een goede ophouding gaf na een aantal keer lief proberen omdat ze gewoon echt nie wilde stoppen en gewoon ineens in galop ging terwijl ze in draf zaten...maar oke, dat tot daar aan toe maar dan had ze een 5(geloof ik) voor de teugelhulpen en stond erbij dat ze die meer moest gebruiken.. Verward sorry, maar dat vatten simpele manege ruitertjes niet...


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 21:11

Citaat:
Op 2001-11-05 15:55, schreef zita:
we hebben wel paarden die het kunnen alleen die vind ik allemaal niet zo geweldig. behalve mijn favorietje : Kyra. maar ja, daar kom ik niet altijd op en de meeste paarden die het kunnen worden gebruikt bij de senioren en we hebben niet echt dressuurwonders onder de pony's. maar ja. hopen dat het de volgende keer maar beter gaat.....


ohw echt wel dat er dresuur wonders onder de pony's zijn!!!!ga maar eens een keer op pedro, linda, arabe, kyra(hihi), dunday, fury, ahm...ahm...ik denk hard na...de rest ken ik niet...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 145 bezoekers