Vandaag oliebollenconcours te Wormeveer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Vandaag oliebollenconcours te Wormeveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 22:31

Haaj,

Ik heb vandaag op het oliebollenconcours in Wormveer gereden. Het ging gewoon echt super! Hier klein, kort verslagje:

Half 8 gingen we van huis, rond half 9 kwamen we aan, even parcour gelopen en toen Rocky gaan opzadelen. Snel los gereden want we waren een beetje laat. Eenmaal in het parcour, foutloos gereden ondanks dat ze met een auto langs de kant aan het *kloten* waren. De barrage ook foutloos maar bij de laatste hindernis had ik echt geluk. Rocky tikte de balk aan maar bleef nog maar net, net aan liggen. Ik was de enigste foutloze in de barrage dus was ik 1ste! Haha!
Het 2e parcour moesten we verkleed, ik ging als spooky, ik een wit laken met een vet eng masker op. Dat laken hing helemaal over Rocky's kont, Rocky had witte sliertjes in zijn staart en 4 witte bandages om. We hadden ze manen getoupeerd, zag er echt grappig uit. Okej eenmaal parcour gelopen, zijn we los gaan springen. Daar sprong hij al super, ondanks het wapperende kleed dat op zijn kont hing. In het parcour was ik ook foutloos en in de barrage wilde ik niet al te veel risico's nemen maar heb toch een behoorlijk snelle tijd neergezet. Ik was weer 1ste, en daarmee was ik ook gelijk winnaar van de dagprijs klasse B/L. Ik kreeg een hele grote wisselbeker en een mooie geborduurde deken voor Rocky. Het enigste waar ik geen prijs voor had was mijn spooky pak, maja kan niej alles hebben he Knipoog. Ik was allang tevreden!!!! Het ging gewoon super!!

Baajbaaj, Bianca (en Rock)
Laatst bijgewerkt door Visitor2 op 27-12-03 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt


Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 17:24

gomir schreef:
gefeliciteerd nog maar een keer

ZE gaven inderdaad een prijs voor de mooist verklede combinatie (wie had die eigenlijk Verward )

Waren er meer mensen als spook of hebben wij staan praten Verward Volgens mij was jij het niet, maar die was iig ook als Spook verkleed en startte L *LOL*


neej da was dan een clubgenootje van me dominique die starte l en ging ook als spook

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 17:25

xXdaphneXx schreef:
hbeey gomir dat was marijke de bruin die die had gewonnen, van onze club. ze was als sneeuwwittje.
nogmaals gefeliciteerd hè biancaaaaa Haha! nu weet ik weer wie jij bent, je stond toch een beetje in het begin in een hoekje te staan Tong uitsteken
whaahah


ja, ik zat er un beetje TE vroeg op

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 18:38

ze kan heel aardig doen, maar word niej te veel vriendinnen met der, ze bekt mij soms ook helemaal af.......af en toe is het echt gewoon een ongeloofelijke tr*t om het nog maar zacht te zeggen.....


Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 18:51

ja okej, ik zag der zaterdag, vandaag en morgen rijd ze weer bij mij in de springles, ik kan der echt af en toe niej meer uitstaan, maja soms is ze idd (zelfs tegen mij Tong uitsteken) wel aardig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dark7, Eekie, Jokonootje, Kloesje, ola42, paardje2013, Rijsa, Sjafrane en 29 bezoekers