Weelruitershow Indoor Zeeland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Weelruitershow Indoor Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 15:42

Gisteren heb ik meegereden in de show van de Weelruiters op de Indoor Zeeland.
's Middags Amrad gepoetst, gewassen en gevlochten, en om half 7 vertrokken, want rond kwart over 8 moesten we rijden.
Daar aangekomen eerst m'n ijsprinsenpak aangekregen Haha! Toen Amrad opgezadeld en los gaan rijden. Hij was behoorlijk druk, maar toch redelijk controleerbaar. Alles was wel heel eng, roldeuren die omhoog gingen, aanspanningen die langs kwamen, iets wat van een karretje achter een auto afstortte. Amrad is een paar keer weggeschoten, maar liet zich weer gemakkelijk terugnemen.

Na een tijdje mocht de eerste groep pony's de hoofdring in, daar zat ik nog niet bij. De 2e groep moest vast wachten in het pad van de inrijhal naar de hoofdring. Amrad heeft er nogal een hekel aan om 'opgesloten' te staan. En daar kon hij dus ook niet weg, hij stond dus al een beetje te dribbelen en achteruit lopen. Toen ze gingen applaudisseren op de tribune voor groep 1 werd hij helemaal gek. Hij vloog achteruit, dwars door alle kleine ponytjes die achter me stonden weer de inrijhal in. Al die kindjes in paniek Ach gut Er stonden minstens 10 mensen toe te kijken, maar niemand die even te hulp schoot... En ik kreeg hem echt niet meer vooruit.
Uiteindelijk, toen ik een kilometer terug naar achter was gecrosst, kwamen ze met z'n tweeen aancrossen om me weer terug op m'n plekje te brengen Tong uitsteken
Kreeg ik weer gezeur dat ik hem beter wat (sedalin) had kunnen geven, maar als ik ergens op tegen ben is het wel verdovende troep geven als je moet rijden. Heb ik dus ook niet gedaan, en hij was gewoon bang, dat ga ik niet oplossen door hem sedalin te geven.

Toen mochten we de ring in, Amrad was druk, maar gedroeg zich netjes. We reden eerst een stukje met 'groep 1' samen en daarna gingen hun er uit, en moesten wij gelijk in viertallen een volte rijden. Amrad is toch al druk bij de viertallen, en ondertussen gingen ze klappen omdat de eerste groep er uit ging. Toen schoot hij er even van tussen, kon hem gelukkig redelijk snel weer terugnemen. Heb even gewacht op m'n viertalgenootjes en ben weer gewoon verder gereden.
Verder was hij superbraaf.
Daarna lekker uit gaan stappen en Amrad weer naar huis gebracht.
Toen nog terug geweest om te kijken.

Het was weer leuk om mee te doen, en Amrad heeft zich al met al hartstikke goed gedragen Lachen

In het topic met foto's van Horse Pleasure staan al 2 foto's van ons:
[ITP] Indoor Zeeland 27 december avond
Hartstikke bedankt Horse Pleasure!

Waarschijnlijk komen er binnenkort nog meer.

Sorry, beetje lang verslag geworden! Bloos

Groetjes Diane


daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 19:22


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 bezoekers