Yiehaa en joepie de poepie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 12:06

dacht Aldira toen we gister in het donker in de buitenbak gingen rijden. Ik had de verlichting aangedaan maar ze liep al wat twijfelend de bak in, snapte er niet veel van.
Vooral achterin de bak was het best donker en het waaide ook behoorlijk dus de bosjes ritselden lekker en daarbij gingen de pony's in de paddock ook nog lekker rennen omdat ze een pony in de bak hoorden *LOL*
Aldira liep echt met muizepasjes vooruit, trippel trippel trippel, staart tussen de benen en ZOEFFFFF de bak door. Ze is echt een paar keer goed hard weggesprongen, 1 keer met een fikse bok erbij, maar ik heb maar net gedaan of ik gek was, en gewoon doorgereden.
Toen ik haar weer in de stal had gezet stond ze na 10 minuutjes gewoon met haar ogen dicht. Ze was echt bekaf door alle indrukken.
Wat een held he? Haha!



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 19:51

Hey Maaike zet je Sarah toch bij ons op stal?
Leuk zeg!

Pliva en Aldira staan trouwens apart samen, want hun zwarte monster-paddockgenoot jaagt ze de hele paddock door dus die staat nu samen met de nieuwe Haf en dat gaat wel goed.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 21:36

Sunna staat inmiddels binnen.
Ze was ontsnapt uit de paddock 's nachts en ze vonden haar voor de stal, et het koppie door het luik Lovers Ze gaf dus aan ERG graag bij de rest te willen staan.
Of je moet Mick erbij zetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brandje_04, FCSA, juniper, Lucia88, Unicorn79, Vadiz en 80 bezoekers