recht van spreken, pennymeisjes, leuk, eigen paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:04

Vroeger.................................waren wij allemaal pennymeisjes, echt waar...............................ja, jij ook ja!



cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:03

Ik ken het meisje in kwestie niet, dus daar ga ik niet op in.

wbt de meiden die alleen puur voor het rijden een bijrijdpaard of eigen paard willen, is natuurlijk stom Boos! , maar doe komen (vooral als ze een eigen paard hebben) nog wel achter .

Ik ben al een tijdje op zoek naar een bijrijder vor mijn paard, gewoon dat ie op de dagen dat ik net ff wat minder tijd of energie heb toch bereden wordt en veel aandacht krijgt.
Ik kreeg een reactie van een volwassen vrouw (26 jr) die graag langs wou komen om kennis te maken enzo. leek me een leuk mens en toen ik vertelde dat er op de dagen dat zij rijd bv 2 keer in de week, ook de stal netjes achter moest laten en zn drinkbakje aan moest vullen was het gauw over, die dacht dus 2 keer in de week gratis op mijn te kunnen rijden en ze dan klaar was dat ik na mn werk voor haar de stal uit ging mestten, nou dus niet , echt erg vreemd dit soort mensen Verward .

Ik zou er zelf niet aan moeten denken om alleen maar te rijden en voor de rest niks met het paard te maken te hebben, daar kan ik me gewoon helemaal niks, maar dan ook niks bij voor stellen, vaak vind ik het verzorgen nog leuker dan het rijden.
Als je alleen wilt rijden ga dan naar een manege ofzo. mensen die zich zo opstellen heb ik liever niet op het erf, dat zijn met recht mensen die paardrijden , maar geen paardemensen .

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:13

Dan hebben ze misbruik van je gemaakt toch?
Dat is niet de bedoeling, wat ik bedoel is dat als iemand 2 keer in de week komt en net zolang mag rijden (gratis) als hij zelf wil en ook buiten of in de bak, dan toch best even de drollen uit de stal kan halen en voorfdat ie weg effe de drinkbak aanvult?, ik vind het minste wat je kan doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, Leedebee, mooney, Patriesje, sterregoud, Taartje, tienus63 en 90 bezoekers