FNRS-manegewedstrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 22:23

hallo!!!
ik moet echt even wat ergennis kwijt. de fnrs-wedstrijden zijn zo verschrikkelijk!! en ook sommige jury's . bah. echt heel erg. ze letten echt op de kleinste dingen en ze kennen de paarden ook niet dus als ze gek doen denken ze dat jij het hebt veroorzaakt of als een gek paard voor dat paard heel erg braaf is zien ze het niet. en nog iets wat zo irri was: heb ik eindelijk een rijjasje bij elkaar gespaard komt dat mens met een 7 voor verzorging omdat niet iedereen even veel geld heeft en het daarom oneerlijk is om iemand op zijn rijkleding te beoordelen. help! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
zita Misselijk

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......



zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 16:18

hoi,
het paard waar ik op reed was never. hij loopt van zichzelf heel erg diep en als je geluk hebt heb je hem na een uur rijden uit zijn eigen "krul" gehaald. wij mogen maar 25 min. inrijden dus dan kom je ook niet zo ver. onder mijn protocool stond toen dat mijn paard veel te diep liep, ja dat weet ik ook wel alleen heb ik er weinig aan kunnen doen. als het iemand van de manege was geweest had die er rekening mee kunnen houden. verder is het ook een beetje een jong paardje, de achteruit zit er nog niet op en bochten in galop( links- en rechtsomkeerten) gaan ook niet zo goed. ik zit in de F9( en ik mag dus niet weer de F6 ofzo gaan starten omdat dat volgens de regels van de FNRS niet kan) en daar zit achterwaarts en rechts- en linksomkeerten in galop in. dat wist de jury ook niet dus heb ik daar 4 dikke 4en voor gehad. fijn.
groetjes,
zita

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 16:55

we hebben wel paarden die het kunnen alleen die vind ik allemaal niet zo geweldig. behalve mijn favorietje : Kyra. maar ja, daar kom ik niet altijd op en de meeste paarden die het kunnen worden gebruikt bij de senioren en we hebben niet echt dressuurwonders onder de pony's. maar ja. hopen dat het de volgende keer maar beter gaat.....

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 13:54

bij ons op de manege hebben we echt zo een ramp van een vrouw die het allemaal regelt dus het zal wel haar persoonlijke idee zijn ofzo. en laura, zie je mij op Linda zitten??????kan ik bijna net zo goed mee lopen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

zita Clown

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 14:08

ik kan er niks aan doen dat dat beest zo diep loopt, hij is waarschijnlijk gewoon vroeger bij zijn vorige eigenaar met slof gereden en dat rij je er niet zo maar uit. de manegeeigenaar zou daar rekening mee kunnen hebben gehouden want ik kan er wel wat aan doen maar niet als ik er voor de eerste keer op zit en ik maar 20 minuten heb om in te rijden Boos! .

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-01 10:18

ik had nog nooit op Never gereden en ik rij er ook nooit op, ik werd er gewoon op ingedeeld. hoe wil ik dan blijven trainen als ik nog niet aan het trainen was????

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, shadowstar, Tinkermuts en 148 bezoekers