Ik mis d'r zo..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 10:15

Misschien vinden jullie het echt heel normaal, en misschien vinden jullie het ook heel erug dom en dozig, maar gisteren avond (thuis) heb ik de hele tijd lopen janken, k kon dat stomme huiswerk niet maken, k was er helemaal niet bij met m'n hoofd. en gisteren, eind van de middag (half 6 ofzo) was ik bij het afscheidsfeestje van Kelly, bij d'r echte baasje thuis, ik moest echt zo janken. Ik kon daar nog uren staan, in de stal van kelly! Het was heel aardig van het baasje van Kel, we kregen een routebeschrijving naar het rusthuis, een bedankt briefje van Kel en haar baasjes, en een cadeautje. Je kon uit 2 verschillende cadeautjes kiezen, een minni ros borsteltje of een paardje, allebei een sleutelhanger. Ze is nu al weg, Kelly, ze ging al om 7 uur vanochtend weg, k vond het jammer dat het niet wat later was, anders was ik er naartoe gereden op haar nog even gedag te zeggen. Ik vind het echt ZO jammer dat ik haar nu niet meer als verzorgpony heb!!!

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 15:38

Bedenk maar dat ze in het rusthuis ook een heel goed plaatsje heeft, misschien een schrale troost, maar het is wat....

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 16:10

rot voor je kel!!! meer kan ik er niet over zeggen.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 18:00

wat rot voor je lisa!

Nou meiske veel sterkte Verdrietig

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 20:32

toen ik vanochtend wakker werd gemaakt stond kelly al heerlijk in een warm stalletje! Maar ik mis er zo! K kan niet meer zonder haar! Verdrietig

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 20:49

Ja je mist haar heel erg en dat snap ik ook heel goed! maar ze heeft het echt goed nu hoor! Ik heb ook 2 keer afscheid moeten nemen van verzorgpony's die naar een rusthuis gingen. Silvester dat was mijn eerste verzorgpony, mijn beste maatje. Toen hij 26 jaar was was het werk op de manege te zwaar voor hem geworden en toen mocht hij met penioen, dat was wel helemaal in Vriezeveen. Ik was blij voor hem maar ook heel erg verdrietig en afscheid nemen was heel erg moeilijk. Ik heb hem (zijn nieuwe baasjes) toen nog een kerstkaart gestuurd waar we samen opstonden. Die zomer ben ik hem komen opzoeken en het ging heel goed met hem! De mensen waren super aardig en ze zorgden heel goed voor hem, hij was dikker geworden en af en toe in een gekke bui rende hij nog wel eens bokkend door de wei heen! Het jaar daarna ben ik er nog een keer heengeweest en hij was zo enorm opgeknapt.. ik mocht zelfs eventjes een buitenritje maken met hem en hij leefde weer helemaal op. Ik had hem dit jaar nog graag een keer willen bezoeken, maar dat kan helaas niet meer Verdrietig want dit jaar in januari is hij overleden aan kanker. Maar ik ben blij voor hem dat hij nog 2 jaar zo'n fijn leven heeft gehad, ik weet zeker dat hij dat niet had willen missen!!
En Kelly zal het daar ook vast heel erg goed hebben! Je blijft haar natuurlijk wel missen, dat zal altijd wel een beetje blijven. maar het is een fijn gevoel dat je verzorgpony daar gelukkig is.

Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 21:31

thx allemaal.

ik weet ook heel zeker dat ze het daar heel goed zal hebben...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:25

jeetje meis
het is idd niet leuk!!!
wat zeg ik...het is vreselijk ik weet het mijn verzorg paardje is vorige week verkocht is mis haar echt vreselijk ik weet hoe goed zeh het daar heeft een box van 5 bij 5 lijkt net een loop stal staat daar tot dr knieen in het stro
mag de hele dag de wei op..het hele jaar door kan ze daar staan oook als het slecht is zijn ze niet bang dat ze de wei kapot zou trappen nl. als het slecht weer is blijft ze wel binnen.
ze word door een meisje van mijn leeftijd bereden haar baasje nu dus...
en dat meisje rijd echt alleen voor dr lol en plezier wel heel rustig en ze is ook wekl zo als ze niet doet wat ze wilt dat ze dan boos word enz.. miran vertelde me dat ze net zoiets reed als mij....
en ze rij dan in de bak af en toe springen en ze kan een rustig laantje op dan komt ze bij de wollebrand uit een ja natuur gebied waar ze heerlijk kunnen rijden!!
ik weet het ik vind het zo moeilijk ik ga binnenkort eens kijken maar dan is het zo moeilijk om te zien dat ze daar loopt met andere spullen nioet haar eigen zadel maar allemaal neiwue spullen dat is gewoon vreemd en raar en dat er iemand anders op rijd.. toen ze van miran was ree alleen miran er op en ik 3x in de week en heel af en toe misschien 3x per jaar stapte er een vriendin op...
dus jah dat is gewoon vreemd en ik zal me ook echt poedersuiker voelen als ik daar ben geweeest maar ik wil er toch naar toe ik wil weten hoe ze het daar heeft en ik wil haar gewoon weer zien mis haar zo Huilen Verdrietig

Kellebel

Berichten: 106
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 15:58

ik begrijp het, is dat paard waarmee je daar op de foto staat magnefiek?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:41

Ach gos meisje toch Huilen
Kan me heel goed voorstellen hoe jeje voelt.
Maar net zoals de anderen zeggen ze krijgt het goed hoe erg het voor jou is Huilen
Heel veel sterkte!
Greetz Tamaar

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 13:55

ja dat is magnifiek

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 18:58

hey meis
echt rot voor je Huilen . begrijp best dat je haar mist ik zou ook niet zonder me pony's kunnen vind het echt rot voor je....nog suc6
kisss sun