mijn bosal gepast (foto)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

mijn bosal gepast (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 10:24

Hoiii,

Ik heb een bosal overgekocht van "Cowgirl" en gisteren dus gepast en hij past OK dan! (Heel erg bedankt)
Eerst even in de bak gegaan om te kijken of ik de stop kon vinden en dat ging allemaal super. Zelfs een minisprongentje gemaakt en alles ging super. Lennon was zo rustig, heel anders als met bit. Dus we hebben de stap gewaagd en zijn met bosal naar buiten gegaan. Het ging echt super. In de galop wou hij even heel hard gaan, maar even op de rem gezet (wat hij wel raar vond) en daarna luisterde hij perfect.
Hij reageerde zelf heel goed op de manier van sturen....... Hopelijk blijft het zo goed gaan, want dan gaan we er zeker een keer mee naar het strand.

Helaas heb ik alleen maar een foto binnen gemaakt, maar zodra ik iemand kan strikken zal ik ook een foto maken van tijdens het rijden
http://groups.msn.com/_Secure/0cwDqAsYj ... 8667[/img]

Ik had hem voor het rijden wel nog ietsie kleiner gemaakt.

Doeiiiiii
[img]


nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 10:25

Foto is niet gelukt, nogmaals proberen dan maar

Afbeelding

Als die niet lukt, dan probeer ik het nog wel een andere keer


nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 15:58

Mmmmm, ik zal er zeker op letten, zou ik niet zo tof vinden als dat gebeurd. Zit hij voor de rest wel goed zo?

Groetjesss

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 20:27

Ik had hem ook voor ik ging rijden nog een gaatje kleiner gemaakt, vond hem ook nogal tegen zijn kin hangen......

Zodra ik foto's heb tijdens het rijden zet ik ze erop........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zeppelin, Fleuribelle, GoogleAdsense, herous, hwn, janneke584, Jussem, LesleyAnne, PeerAppel, Telpeva, TinkerTreas en 77 bezoekers