Jura en Claudia weer terug in boktland! :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 21:49

Gisteren zijn we terug gekomen van onze vakantie in Heerde, waar we met de paarden naartoe waren. Het was ontzettend leuk en we mogen voortaan daar oppassen!! Lachen
Misschien gaan we zelfs volgende maand weer!

Vorige week zondag zijn we naar Heerde gegaan. We hadden een bus gehuurd waar Maartje mee reed en met de trailer van Theun. Omdat bus + trailer weer terug moesten, was het een heel gedoe met veel heen en weer gerij en we waren dan ook kapot aan het eind van de dag. Maandag kon de vakantie dan echt beginnen.

Het huisje zat een paar 100 meter van het bos af, je was er dus echt zo. Er waren allerlei paden, echte smalle ruiterpaden, brede verharde paden, brede zandpaden, ruiterpaden langs en door de hei, etc. Veel afwisseling dus. We hadden echt de kaart nodig want je kan daar makkelijk verdwalen. Het was echt supermooi, ook door alle herfstkleuren in het bos. Na een paar dagen kenden we al een heleboel paden en hadden we wat aanknopingspunten. Himeros was echt ontzettend braaf, ondanks dat hij natuurlijk niet zo vaak in het bos komt. Af en toe is die grote reus wel een held op sokken als hij door een plas moet *LOL*
Dan konden ze elkaar lekker opstoken, Jur en Himeros. We hebben echt onze ogen uitgekeken in het bos. Wat ook erg leuk was, is dat we de hond altijd meenamen op buitenrit. Lundi is een Briard en ondanks dat ze ons natuurlijk helemaal niet echt kende luisterde ze heel goed naar ons. In het begin schrokken de paarden wel steeds als ze ineens in galop uit de bosjes kwam of heel hard door de bladeren rende, of de paarden probeerde uit te dagen, maar ze waren er al snel aan gewend.

Behalve paardrijden en paarden verzorgen, hebben we ook andere dingen gedaan. We zijn naar de bios geweest met Maarten, hebben 2x een video gehuurd, veel muziek geluisterd, met de kinderen gespeeld die vrijdagavond kwamen (hun vader was er toen ook al).

Ik weet even niets meer, maar het was echt een geweldige week!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:55

En toen we gisteren thuis kwamen en natuurlijk meteen op bokt wilden, kon dat niet!! Verdrietig
Stomme KPN Boos!

Maar het was inderdaad een geweldige week. We hebben trouwens ook ontzettend gezond gegeten enzo. We moesten iedere dag natuurlijk vroeg op en je bent de hele dag in de buitenlucht bezig, dus we hebben keurig 3x per dag gegeten en veel ook! Lachen
Topdag was natuurlijk toen Maarten heerlijke lasagna had gemaakt! Met als toetje natuurlijk...tiramisu! Vingers aflikken

Oja en Claudia is trouwens erg goed met kinderen! }>

Ik heb nu al heimwee naar Heerde en ik weet nu helemaal zeker hoe ik later wil wonen, met de paarden aan huis en in zo'n mooie omgeving.

Ik ga zo ergens anders foto's scannen dus die zijn straks hier te zien! Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:08

Welcome back hoor!!!!!!!!!!! Heb je gemist Maartje haha. Claudia ook hoor Knipoog ! Tof dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!!! Ben heel benieuwd naar de foto's! Haha!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:29

ja foto's *LOL* Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:30

Jippie ze zijn weer terug..

Heb jullie wel gemist hoor maar we zijn super benieuwd naar de FOTO´S Haha! .

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:34

jeeeeeeh gezellie dat jullie weer terug zijn!! men ik ben nnu wel benieuwd naar foto's hoor, het klinkt echt zo onwijs gaaf!! zienzien *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:26

Hee dames, het was dus leuk? Ik verwachtte ook niet anders, heb ook al het een en ander gehoord via Maarten. Foto's, foto's, foto's!!! Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 13:33

yeaaah eindelijk weer terug mooi is het daar he? ook nog naar het heerde strand geweest?
Daar kun je ook erg mooi rijden. Maare de volgende keer komen jullie toch wel even langs apeldoorn toch?
of we spreken te paard halverwege af Lachen

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 15:51

Ja, we zijn ook met 1 poot op het strand geweest... de eigenaar was mee en kon zijn hoofd niet meer vertonen als hij stiekem op het strand zou rijden!!
Als we in december weer gaan kunnen we zeker wel wat afspreken!! toch Jura??

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 10:44

Ja dat doen we dan zeker!! Ik zat er nog aan te denken maar we hadden al zoveel te doen in die week dat we niets meer konden afspreken! Oja, de foto's komen er aan! Party!!