Ras vervelend, ik woedend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Ras vervelend, ik woedend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-03 19:24

Ik ging vandaag naar mijn verzorgpony Rascal. Ik denk ik ga lekker even rijden vandaag.. Maar nee hoor dat kon niet! Rascal heel erg vervelend! En in de paddock waar ik in rij met Rascal daar staan ook boompjes in. En Ras ging de hele tijd die boompjes in, dus ik vet boos worden. Nee hoor dat helpt niet bij meneer. Op een gegeven moment krijg ik hele erge last van me rug, en ik dacht ik ga nog wel even stappen want anders heb ik zo kort gereden, en misschien gaat het wel weer over. Ik ging de paddock uit, wou ik even een rondje in de wei stappen, ging hij daar er vandoor! En in de wei staan nog hindernissen van van de zomer dus Ras moest daar wel over want anders moest hij omlopen . Nou ik Ras weer omgekeert. We waren weer rustig aan het stappen, schrikt Ras van een vogel die weg vloog, dus Ras weer in Galop weg deze keer kon ik hem wel voor de hindernissen stoppen. Hij wou alleen toen niet meer verder met rijden dus ik vet boos worden en Ras trekt zich en niks van aan. Ik was echt woedend. Toen dacht ik van ik ga wel even een rondje over het erf, dat ging goed en toen wou ik weer even een rondje in de paddock, loop ik naar de paddock toe en dan gaat hij altijd irri doen. Nou deed hij dus weer irri. En toen was ik af gestapt en pakte zijn hoor en hapte in zijn oor ( niet hard ofzo hoor.. maar dat doe ik altijd als ik woedend ben ). En als ik woedend ben ga ik altijd 10 min stil staan en dat vind Ras niet leuk zo lang echt stil staan. Nou toen ging ik een rondje nog over het erf en toen deed hij eindelijk braaf dus toen had ik hem afgezadeld en op stal gezet.
Ik heb nu nog steeds een zere rug.

Groetjes Veronica

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:33

Ag.. ging vandaag dus niet zo lekker.
Hoe hoog waren die hindernissen eigenlijk? (ongeveer)
Ik hoop voor je dat het de volgende keer beter gaat mert Rascal en jou.
Wel toevallig want woensdag ging ik ook naar Corrie en was ik er boos op haar want ze was zo irritant.. Scheve mond Hoop niet dat ze het morgen net zo is.
Dan zaten we in draf en dan wil ik afwenden en dan denkt zij nee hoor stik maar dan stap ik wel en ga IK de kant op die IK wil was zo boos geworden ben afgestapt en heb een rondje naast haar gelopen in draf Bloos

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:16

Ik ken het gevoel. Heb ook weleens last van mijn rug na dat soort grappen....
Maar gelukkig gaat het nu weer beter met jullie