laatst gezien op marktplaats, nu al verkocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

laatst gezien op marktplaats, nu al verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 20:55

Zoals jullie laatst hebben kunnen lezen stond onze oude tinker Gina (of zoals ze nu heet Cashel) ineens te koop op marktplaats. Na heel wat heen en weer gemail werd besloten dat ik een dagje naar die mensen toe zou gaan om haar een keertje te rijden zodat ze zouden zien dat ze braaf is. Ze hadden er zelf namelijk niet op gereden sinds ze haar gekocht hadden.... . Als ik nu eens zou komen rijden zouden ze haar misschien wel houden en over hun angst heenkomen blablabla. Beetje raar want hoe kan zoiets nou goedgaan als het beest al bijna een jaar stilstaat .
Maar goed ik zou er dus heengaan en had best veel zin om haar weer eens te zien. Krijg ik vandaag een mailtje dat ze is verkocht, een behoorlijke klap Verdrietig . Maar ik hoop dat ze het veel beter gaat krijgen dan dat ze het daar heeft gehad want dat verdient ze OK dan!

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!


lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 21:04

heb ik nog niet gedaan, heb alleen heel kort teruggemailed eigenlijk dat ik hoop dat ze een goed tehuis krijgt, verder nisk omdat ik best wel pissed was...

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 17:11

jah was inderdad van mij, maar ze had gewoon heel veel aandacht nodig om weer een beetje vertrouwen te krijgen, en ik had daar geen tijd voor. Dus heel lang gezocht naar de juiste eigenaar die haar dat vertrouwen wilde geven en helemaal opnieuw wilde beginnen...Helaas dus, nu gaat ze naar het zoveelste nieuwe huis.

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!


lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 17:31

jah als je me even mailt kan ik je wel ff eentje sturen, je kan ook in mn vorige topic kijken bij vvdd zie je ineens je oude paardje weer op marktplaats

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 11:08

ik wordt kwaad omdat zij hadden gezegd we houden haar altijd en we gaan helemaal opnieuw beginnen, daarom. Ik vind dat heel jammer voor het paard

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 11:31

in oud gastel

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 17:00

waarmee ik hardstikke blij ben!

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Kimmej, Ubermetrics en 35 bezoekers