Jurga is koel + wedstrijdverslag + meet-verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 19:13

K had vandaag wedstrijd bij de burcht, enn jurga wasser ook Haha! en het is echt een koel beestje vindik dus. haha de meet met ilona was wel un beeetje kort (een beetje heeeeel erg kort..) maar wij moesten weer naar huis wan ik moet zo nog een keer Pling
Maareh, oke met joop ging het in elk geval heel aardig.. Haha! toen ik er net opzat was tie wel een beetje stressy, maar toen ik effe aan het rijden was ging dat wel weer over, gelukkig Lovers In de ring begon ie weer een beetje te klooien, en vooral de eerste proef liet ik het een beetje te veel over me heen komen zal ik maar zeggen, dus die was niet zo heel geweldig goed... Clown net voor de tweede proef had ik em een beetje ''opgeprikt''' zodat ie de tweede proef wat beter hoger in liep, en zonder echt grote fouten (ojawel, toch, hij sprong een keer uit de contra.... Boos! ) maar het ging toch wel heel aardig *LOL*
De uitslagen: eerste proef 178 punten, net 2 te weinig dus, maar ik stond wel eerste!! (van de 2..) Haha! en de tweede proef 190 punten Party!! lekker veel dus!! ik had het echt niet verwacht dat het zo hoog zou zijn, maarja. ik stond hier 2e..die andere had 191 punten, haha Clown
Ik heb van Ilona alleen het laatste stukje van de eerste proef gezien, en dat ging volgens mij heel aardig (in de galop stak ie alleen wel zn neus lekker in de lucht Haha! ) maar de punten weet ik niet...

eehm, nou de punten van ilona, en die van mij van vanavond (en het verslag NATUUUUURLIJK) volgen nog!!

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 20:04

Goed zeg, rijd je Z1? Hebben ze in Ederveen ook een rijvereniging of ga je naar "De Klomp"?
Ik hoop dat Ilona het goed heeft gedaan, ze is namelijk mijn nichtje. Ik lees het straks wel.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:18

Inderdaad een beetje een erg korte meeting Bettine! Maakt niet uit hoor, volgende keer beter! Dusse...Jurga is nu echt KOEL bevonden haha. Haha! Maar jij gefeliciteerd nog een keer met je Joop-punten, wat heb je gedaan met Olly???

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 22:20

Met joop rijd ik nu Z2, bij de lunaruiters in lunteren.. mn moeder heeft vroeger wel altijd bij de klomp gereden, maar ze is daar (waarom weetik niet) weggegaan.
Maar eehm, oke, ik gaat zo ff lezen hoe ilona het gedaan heeft (andere topic....).
Ik had met Ollie in elk geval de eerste proef (beetje veel fouten, en hij was nog een beetje rennerig) 151 punten. en de tweede proef ging veel beter, en toen had ik dr 167 Party!!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 22:22

hahaha ja, lang is anders Schijnheilig maar wij moesten weer weg, ollie klaarmaken, en ik heb jou van tevoren ook niet gezien omdat jullie nogal laat waren. Haha!

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:20

Welke klasse rijd je met Ollie? Trouwens gefeliciteerd met je winstpunt, ik las dat Ilona ook een winstpunt had, goed van haar. Ik modder maar wat verder in de M2.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 23:26

met ollie ben ik pas voor het eerst M1 gestart Haha! dit was de tweede keer. maar we doen het rustig aan omdat ie pas 5 is..

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 08:35

Dat is zeker jong voor de M1. Goed dat je zuinig op je paard bent. Nog tijd zat.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 12:49

ja, dat vind ik ook Haha!
ik had voor deze winter gepland om zo'n beetje de M door te rijden, en dan buiten Z te starten ofzo. misschien al wel binnen, als ik MOET, maar dat denk ik niet Schijnheilig