oh god tog soort mishandeling?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

oh god tog soort mishandeling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 17:23

ben ik meegeweest met een vriendin naar waar zei staat met haar pony, die staat dus bij een boer.( wou kijken voor mijn paard eventueel te zetten) toen ze een pony van hem mocht rijden die te koop staat (die ze mss zou kopen) bekeek ik di epony en had al zo iets van er klopt iets niet?
keek naar de tanden, hele kleine tandjes dus...
ik vraag hoe oud is die pony, zegt die boer 2,5 jaar
en de pony was al lange tijd onder zadel??
kwam ik erachter dat het zo een boer is van pony's kopen opleren en verkopen. dus gaat het om allemaal 2 jarige die bereden moeten worden, maar daarvoor al een kopstuk en zadel verdragen...

ok dus ik zet mijn paard daar niet!
gewoon omdat ik dat niet kan uitstaan Boos!

ok moest ff van mijn hart
Laatst bijgewerkt door Wicked2016 op 25-12-03 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt



Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 21:27

ja zeker heb naar allemaal de leeftijd gevraagd, en ze zijn ook nog wat tenger, ik denk dat die boer dat gewoon niet weet ik weet het echt niet, want hij geeft wel om die paarden ik duide aan dat er een bit te klein was voor dat paard en ging meteen kijken voor een ander. mijn vriendin tjah die is de verantwoordelijke voor ze op te leren, die weet ook dat het veel te vroeg is, ze gata ze alleen longeren en doen alsof? dat ze echt aant opleren is voor die beestjes te besparen

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 19:30

awel mijn vriendin hefet he to haar genomen omdat ze het eigenlijk ook zielig vind, en ander wie weet door die dochter van die boer zijn zus zou kunnen gedaan worden, en dat wil ze die beestjes besparen. dus pak ze ze voor 10 min uit de wei ff longeren zo is ff opzitten en vlug weer de wei

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 20:19

ik ben het er helemaal afgebolt ben zo kwaad komen er zo van die jengelende kinderen van de zus van de boer die op die arme pony's rijden daarmee rondcrossen als halve gekken

F


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26, lina1998, Meike_x_LF, Mieke, mirriejj, NinaCharlie, TurboDi en 25 bezoekers