buitenritje......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

buitenritje......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 00:16

ik heb gister ff een buitenritje gemaakt met mijn paardje, samen met mijn moeder, zij op haar paard.
We maakten ff een een klein ritje buiten, vanwege het slechte weer.
Een bokker was trouwens ff meegefietst!!!
opzich was het best druk bij ons, qua "verkeer", in de lekkere lange zandpaden, we kwamen een kereltje tegen met een hond dat bang was voor onze paarden, terwijl meestal een hond toch wel achter de paarden aanloopt. Deze deed dat duzzz absoluut niet, heel apart, maar wel grappig op zich!!!

En 2 meisjes die ook ff lekker aan het rijden waren, "zonder cap!!"
Sorry dat ik het zeg, maar vooral met een buitenrit, wees toch voorzichtig met je hoofd!!!! Je hebt er maar 1van, ondanks dat je paard nog zo verkeersmak is, je weet maar nooit!!!!

verder hebben we heerlijk ff gereden!!!!!!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 12:50

Dankje!!!!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 18:14

Ik heb gelukkig een hele paarden familie, mijn ouders rijden beide, en mijn kleine zusje ook, duzz altijd vet gezellig!! En superhandig, want mijn ouders zijn ook beide instructrice/instructeur!!duzz ik heb altijd wat achter de hand!!!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, ComscoreBot, Dayna, denisesilver, Igniss, mosimonster, Soprano en 110 bezoekers