NIC Zuidlaren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 02:01

ben ik vandaag naartoe geweest.
Eerst de finale van het Z springen, was erg leuk.
Het was behoorlijk vol in de Prins Bernhard Hoeve, toen kwam een internationale springrubriek, was ERG spannend, uiteindelijk gewonnen door Marc Houtzager, de barrage-rijders moesten toen zonder zadel op Belgische paarden een race afleggen, dat ging met geweld in volle galop door de baan! Prachtig om te zien!
Daarna een daverende show van een stuntteam op westernzadels, erg spannend, mooie show!
Daarna nog een jachtrubriek die erg mooi om te zien was, het was een vrij technisch parcours, veel weigeringen en er is ook nog iemand afgedonderd }>

Het was superleuk vanavond, mooie lichtshows, prachtige paarden en de hele sfeer was ook geweldig.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 12:08

Gaaf, die galopperende Belgen had ik ook wel willen zien! Lovers
Ik had er ook wel heen gewild, maar moest helaas 's middags en 's avonds werken.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 12:10

heej cody ben jijj vrijdag avond geweest dan ???/
want ik heb die trekpaarden en die show enzo ook gezien, was erg tof ! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 14:15

Nee ben zaterdagavond geweest.
Gisteravond dus.

De finalisten voor de Prins Bernhardhoeve-prijs moesten allemaal op een Belgisch trekpaard door de bak racen.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:23

hee dat is grappig, ik ben vrijdag avond geweest en toen waren d'r ook van die springruiters die zo'n trekpaarden race deden.......was die show van jullie toevallig ook ergens in het jaar 3000 ????? Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 21:30

Nee, ze moesten gewoon 2 rondjes rondcrossen.
Mijn zus is vandaag geweest en toen werden de Belgen weer ingezet dus ze waren gewoon een vast onderdeel van de shows en werden elke dag ingezet.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:37

ow vandaar.....bij ons is nl precies hetzelfde gedaan, ook dat crossen....maar die show uit hte jaar 3000 hoorde verder niet bij ie belgen hoor (voor het geval je dat dacht), dat was gewoon een ander onderdeel van de avond.