Marjolein

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-01 21:40

He hoe gaat het nu met Ailin.......mag je wel gewoon naar haar toe, en begint ze haar wintervacht al een beetje te verliezen? Kusje

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 21:57

Gaat super met der. Heb de hele tijd naar der toe gemogen ja op een dag niet toen metd e standstil, maarja daar kwamen ze pas de dag later achter en toen mocht t alweer, dus heb der geen dagje hoeven te missen. de wintervacht is ze al bijna helemaal kwijt, naja ze had zo'n grove vacht dat de iets dikke vacht van nu meer een lente vachtje is. we gaan binnekort opzoek naar een zadel voor haar. denk niet dat ze t erg eng vindt het passen. ze heeft al een elastieke singel best strak omgehad en daaronder een los shabrakje dus geflapper op der rug is niet echt eng dus dat wordt niet echt moeilijk. en voor de rest krijgt ze een heleboel knuffels en ben ik nog steeds erg blij metd er. en mn mams ook die begon er vanmiddag over dat ze toch wel op ailin wil gaan rijden als t eenmaal kan. was ze nogal wisselend in of ze het nu wel of niet zou gaan doen. Maar nu is ze wel zeker. en binnekort volgen er natuurlijk een heleboel foto's van der.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-01 21:59

Goh fijn dat het zo goed gaat, en wat leuk dat je moeder er ook schik in heeft *LOL*
Ben inderdaad benieuwd naar foto's van hoe ze er nu uitziet Pling .
Dus je bent nu al een boel voorbereidend werk met haar aan het doen.......rijd je haar zelf ook helemaal in?

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:05

wil ik wle gaan doen. en totnutoe is ze niet erg springerig bokkerig of raar bezig. dus als ze zo doorgaat lukt dat me best wel maar als ze echt raar gaat doen tegen die tijd. dan zeg ik toh wel laat een ander het maar doen want heb liever een paardje door een ander ingereden en goed dan een paardje waar ik van zeg dat ik m zelf beleerd heb die alle kanten met me uitgaat. En Tinkers zijn natuurlijk niet zo moeilijk je moet ze alles alleen heel duidelijk uitleggen wat ze moeten doen en consequent zijn en dat heb ik in al die jaren met tinkers omgaan wel geleerd.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 23:41

Marjolein, is die vrouw met Rowan nou nog weg gegaan???? Die staat bij ons op stal namelijk!!! En ik heb haar sinds 2 dgn terug niet meer gezien....

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 07:34

van een tinker rowan?? Petra heet ze dan toch?? ken der niet echt, alleeen van wat ze afentoe schrijft op internet dus weet t niet.