Kraaaakk! scheur in me broek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Kraaaakk! scheur in me broek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 15:41

Ik heb zo'n tien jaar op paardrijden gezeten, nu doe ik het al 6 maanden niet meer, omdat ik het rijden op de manege niet meer leuk vond, en ik geen verzorgpaardje kon vinden.
Gister kreeg ik een gekke bui en dacht, laat ik toch maar weer es een lesje rijden. Het was niet zeker of ik kon meerijden dus ik dacht, ik doe gewoon een normale spijkerbroek aan, daar kan ik ook wel mee rijden.
Ik paardje geborsteld, opgezadeld etc. Sta ik in de bak, even aangesingeld, beugels naar beneden. Ik 'gooi' mijn voet om hoog en op dat moment....KRAAAAAAAK!! Een scheur in me broek, aan de binnekant van me been. Niet zo'n enorme ramp. Dus ik weer normaal staan, en dacht, laat ik het nog eens proberen. Ik weer me voet omhoog gegooid(me broek was nu immers toch al gescheurd) en nog een keer.. KRAAAAAk! En deze keer was me broek totaal doorgescheurd van de binnen-naad bij me knie tot me kruis!! en koud dat het was!! Bloos
Ben daarna toch maar opgestapt en heb een uurtje heerlijk gereden.
Het tochte wel wat Haha!
Het ergste was dat ik nog wel 20 minuten naar huis moest fietsen, en het vroor zowat... Scheve mond
Maarja, ik heb het gered naar huis, en nu ga ik maar een rokje maken van de broek ofzo.
Ik heb weer wat geleerd: Nu weet ik waarom die paardrijbroeken van stretch zijn gemaakt Haha!
Sorry voor het lange verhaal

groetjes, een beschaamde renske Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:46

Ooh hadden andere mensen het niet door?? Wat moet jij je geschaamt hebben hihihi Nagelbijten / Gniffelen
En die kou daarna op je fiets. Arme meid Ach gut

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 15:48

hehe jawel, ik heb tijdens het paardrijden een vestje van iemand geleend en die omgeknoopt, dan viel het wat minder op.
Haha!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:50

Whaha dan schaam je je dood!
We vader lag op het strand en toen scheurde zijn zwembroek zal maar niet vertellen waarom Bloos . Iig lachen wij in een deuk me vader snel een handdoek er over doen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:53

Heb je mazzel dat ze zo vriendelijk waren je een vestje te lenen

Ik heb een keer op een springwedstrijd echt zo'n propje (lees ietwat gezet meisje) gezien met een veeel te klein rijjasje en blousje.
Dat zag er niet uit. Maar goed ik ga dat arme kind niet uitlachen, totdat ze de eerste hindernis nam en haar pony een gekke bokkesprong maakte. Dat kind gaat mee met de beweging van haar pony en knalt compleet uit haar jasje en blousje. Nou toen pieste ik in mijn broek van het lachen. ik ben toen maar even naar het toilet gegaan hehe vond het zo zielig om haar zo uit te lachen...

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 16:28

Rijden met een spijkerbroek gaat echt niet. Die bobbels drukken dan zo tegen je benen aan. Heeeel vroeger toen ik pas op paardrijden zat ging ik met warm weer eens met een korte broek en rubberen (jaah, gele) kaplaarsjes naar de les toe. Dat was meteen de laatste keer dat ik met een korte broek op een paard zat. Auwa!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 16:31

Whaah *LOL*, ik zou me echt kapot schamen Bloos.
Volgende keer maar een rijbroek aan, of een stretch spijkerbroek.
Gelukkig kon je een vestje lenen, brandde dat nou nit verschrikkelijk??

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 16:53

Hahaha ik zou me doodschamen Bloos!
Toch wel handig die rijbroeken Knipoog Tong uitsteken

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 16:59

haha grinnik grinnik
ik had me ook dood geschaamd
wel lief dat je een vestje mocht lenen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:16

Altijd leuk! Ik heb op mijn stage bijna de hele tijd in dezelfde oude rijbroek rondgelopen(hij zit zo lekker...) en tegen het einde van mijn stage, op een dag dat ik drie paarden had gereden, kwam ik erachter dat de achternaad helemaal los was gescheurd.. Geen idee hoelang ik daarmee rond heb gelopen!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:09

hahaha Bloos
Lijkt me idd wel koud ja als je broek zover gescheurd is. Vooral als het bijna vroor !!!

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 18:13

Haffielover schreef:
Whaah *LOL*, ik zou me echt kapot schamen Bloos.
Volgende keer maar een rijbroek aan, of een stretch spijkerbroek.
Gelukkig kon je een vestje lenen, brandde dat nou nit verschrikkelijk??


hehe nou het viel nog mee, geen schuurplekken aan over gehouden in ieder geval *LOL*
Wel aan de binnenkant van me kuit een gevoelige plek, maar dat komt omdat als je met een spijkerbroek rijdt, je vel weles tussen de beugelriem komt, maar op de plek zelf geen last van schuurplekken Haha!

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:14

Ik rijd altijd met een spijkerbroek. en het bevalt me prima. Alleen het opstijgen, inderdaad. Gelukkig is mijn broek nog niet gescheurd, maar het kost wel wat moeite!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:19

Ik heb het ook ooit geprobeerd met een korte broek een uur les. En dat is niet echt een aanrader! Aan de binnenkant van mijn benen zat een grote blauwe plek omdat elke keer bij het staan-zit m'n vel tussen de beugelriem kwam. AUWW!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:33

hehe... zie het al voor me... Haha!

Ik had het geluk om toen ik op stapte voor een buitenrit uit mijn rijbroek te scheuren.... dus stretch is niet altijd even stretch zeg maar... Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:12

Hehe ook een keer iemand bij de springles, broek zat ook ietwat te strak, boven de hindernis krrrk haha bij dr kont een scheur, charmant joh met je string haha.

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:18

hahaha sta je echt voor banketstaaf haha

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:36

Haha ik zie het echt voor me
Ik heb wel eens gehad dat in de zomer in mijn bikini zonder zadel even snal mijn pony van de wei ging halen
Schiet 1 van de bandjes los van mijn bovenstukje
En er kwamen net allemaal fietsers aan en jah in galop gaat het moeilijk om te blijven zitten en een los bovestukje

Was ik blij dat ik bijna bij de manege was Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:01

hahah oei! dan sta je echt wel voor l ul ja!
haha.
Tot nu toe is mijn broek gelukkig nog nooit uitgescheurd! *afkloppen*!

anoniem987
Berichten: 241
Geregistreerd: 02-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:13

ik ging met me susje buitenrijden en zei wou per se rijden, dus ikz et haar erop gingen we galoperen. zij leren aauuuwww dus ik denk stel je niet aan ik dus doorfietsen de brug af met isa van bokt.. komen we thuis gaat ze zow kijken begint ze onmeunig te bleren.. helemaal kapot overal bloed dik sielif Haha! haha ik ben best wel gemeen gweest eigenlijk dahn ahahaha oeps Bloos!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:02

Scum schreef:
Rijden met een spijkerbroek gaat echt niet. Die bobbels drukken dan zo tegen je benen aan. Heeeel vroeger toen ik pas op paardrijden zat ging ik met warm weer eens met een korte broek en rubberen (jaah, gele) kaplaarsjes naar de les toe. Dat was meteen de laatste keer dat ik met een korte broek op een paard zat. Auwa!


ik rijd ook welus met een spijkerbroek, maar heb nergens last van...

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 11:25

Ik heb het ook wel een gehad ik had me oude paardrijbroek aan (die een beetje te klein was) Dus moest ik opstappen om naar de bak te rijden en toen scheurde heel me broek uit ik hoopte dat niemand het door had (ik sta gelukkig op een privestal en de meeste komen savonds dus er waren maar 3 mensen op stal)Dus ik rijden ik durfde eerst niet egt te draven maar heb tog gedraaft en niemand zag het toen moest ik afspuiten, En toen stond ik met iemand te praten maar die had het ook niet door. Dus ik naar huis fietse ja toen was het wel koud.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:34

sinds ik gips heb rij ik met een stretch spijkerbroek, gaat prima.
Maar wat zal jij je geschaamd hebben. haha

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 01:40

whaha ja, daarvoor zijn rijbroeken Knipoog
gelukkig heb je wel lekker gereden
zou wel koud geweest zijn op de fiets Scheve mond

Denaise
Berichten: 62
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 15:45

Hahahaha
maar je hebt wel van het paardrijden genoten, toch? Knipoog