Verslag wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 21:06

Vandaag ben ik met Herna en Nico die bij mij op stal mee geweest naar een dressuurwedstrijd vlakbij Wolvega. Nico moest als eerste en tot zijn verbazing bleek dat het programma behoorlijk was ingelopen. Nico reed op Isabel in de L1 en Herna reed op Larore in de L2. Normaal gesproken gaan ze nooit samen op concours en wel om de volgende reden. Larore is een zoon van Isabel en die twee zijn onafscheidbaar. Dat was ook wel te merken want beide waren ze enorm druk. Met Isabel viel het allemaal wel mee, maar Nico was wat gespannen. Toch behaalden ze met 156 punten weer een winstpunt. Nog drie te gaan voor de L2. Herna daarentegen had het veel moeilijker. Zo moeilijk dat we op een gegeven moment de trailer een kilometer verderop hebben gezet, zodat de twee paarden elkaar niet meer hoorden. Dat heeft wel geholpen, want het ging een stuk beter. Achterwaarts wou niet echt lukken, maar toch behaalden ze 159 punten en werd vijfde van de vijftien deelnemers. Dus ook weer een winstpunt. Nog 2 punten te gaan en dan kan Herna starten in de M1. Het viel me overigens op dat de paarden in de M1 helemaal niet beter liepen (slechter zelfs) dan in de L2. Maar ja, nu ik nog.. ach als het goed is, dan kan ik volgend jaar voor het eerst starten. Lijkt me echt geweldig! Ik heb er nu al zin in! Doordat mijn auto me weer liet staan, heeft mijn vriend me opgehaald en ook nog even Propala bekeken. Tja, mijn vriend is bijna 1.90 meter hoog en ook die vond Propala echt een reus. Lachen
Nou ja, zodra ik er eenmaal op zit, ga ik ervoor! Lachen

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-11-03 20:06 ]</font>