Nee he, heb ik weer, kom net uit het ziekenhuis..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Nee he, heb ik weer, kom net uit het ziekenhuis..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 00:03

Ik baal nu echt stevig, vanmorgen even zitten bokken en ondertussen liet kevin via de staldeur al duidelijk weten dat hij wel naar buiten wilde.
Rond een uurtje of 12 hem maar gelukkig gemaakt, eerst even alle watertonnen van ijs ontdaan en gevuld met water, het was koud! mijn handen waren helemaal gevoelloos van de kou.
Kevin aangehaakt en naar het hek van de paddock gelopen.
Daar aangekomen blijft kevin netjes staan tot ik het hek open heb en dan loopt hij rustig de paddock in, zo ook vandaag. Ik blijf dan staan en aan het eind van het touw draait meneer zich normaalgesproken om zodat ik zijn halster af kan doen, vandaag niet.......
Ik wil hem een duwtje tegen de kont geven om hem om te zetten en hop, kont omhoog! en krak hoor ik heel hard, voel wel iets aan mijn hand maar ben boos op kevin, geef hem een knal en dan zie ik mijn hand.....getverdemme, mijn pink stond recht naar rechts (rechter hand) maar door de kou voelde ik niet veel.
Van schrik heb ik mijn pink gepakt en weer rechtgezet, wat overigens wel heel erg pijn deed en ben verder gegaan met de pony's.

Toen ik eenmaal binnen was en ik weer warm begon te worden begon mijn hele arm zo'n beetje pijn te doen en pinkje werdt mega pink! Hup onder het water ermee maar dat had weer schreeuwen als gevolg want dat deed toch wel erg pijn.
Dokter gebeld, ik kon meteen komen, precies wat ik dacht, ik kon meteen doorrijden naar Assen naar het ziekenhuis.
Daar was het ontzettend druk op de spoedeisende hulp dus een paar uur wachten.

Het resultaat, ik zit weer in het gips. pink gebroken, gewricht onherstelbaar beschadigd, er is een stuk van het gewricht afgebroken en het kapsel is ernstig beschadigd, pink zal nooit meer kunnen buigen of helemaal recht komen.
Ik ben toch erg blij dat het maar om mijn pink gaat.......

Bij deze dus ook een mededeling voor iedereen die een deken bij mij heeft besteld, ik kan voorlopig een week niets doen en dan heel misschien kan ik weer achter de naaimachine, ik hoop dat jullie het allemaal kunnen begrijpen......

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 01:13

loes-freke"]
[quote="grandeur schreef:
Jakkes, erg pijnlijk lijkt me dat Ach gut ..!!
Hoe je het ook vertelt, dat je je pink "gewoon" weer recht zet en verder gaat met de paarden... oh my god Scheve mond Bloos! ..!
Sterkte ermee en hopen dat je er gauw geen last meer van hebt ..!


ik heb haar een keer een middag gezien, maar volgens mij is het er een die gewoon door gaat tot het echt niet meer gaat.
eentje van niet aanstellen we zullen door gaan.
[/quote]

Haha! ja dat klopt wel Haha! maar nu werkte het ook wel mee dat mijn handen half bevroren waren en ik door de kou niet veel voelde, toen ik weer warm werd was dat toch heel anders
mennen lukt voorlopig idd even niet maar de dekens.....zodra ik geen pijn meer heb ga ik gewoon weer stug verder hoor.
ik heb geen pijnstillers gehad, is een beetje mijn makke, ik laat niet zo snel zien dat ik pijn heb dus ze zullen wel gedacht hebben dat het wel meeviel met mijn pijn Haha!
ik heb overigens toen ik bij mijn dokter weg kwam nog gewoon kerstkaarten staan zegelen op het postkantoor Haha! moet er wel vreemd uitgezien hebben Haha! ben daarna pas naar assen gereden, eerst ook nog even een pakje sigaretten gehaald Sigaar

volgende week moet ik terug komen, dan gaat dit gips eraf en kijkt de chirurg of ik verder kan met gewoon gips of dat ik toch moet worden geopereerd, het afgebroken stuk van het gewrichtje zit nu nl. in een pees en dat kan nog meer problemen gaan opleveren dus duimen maar.....

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 11:45

Lovers bokkers zijn lieVVVV Lovers
ik heb toch nog meer pijn dan ik dacht, hopelijk gaat dat snel weg.
gelukkig komt hans vanavond al thuis en ik krijg net een sms van hem dat hij morgenavond een tafel heeft gereserveerd in westerbork dus we gaan lekker uit eten!
gelukkig is hij de komende 2 weken thuis dus voor de paarden wordt gezorgd, ik breek idd wel vaker iets Haha! maar meestal is de pijn weg zodra het gips droog is, nu dus niet......maar lang leve de mannen, hulp is onderweg Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 23:00

nou, dat verwennen is al begonnen
hans kwam thuis met een grote fles chanel no.5 my alltime favorite OK dan!
ik werdt op de bank geparkeerd, tas chinees op tafel en smikkelen maar
paarden staan er ook weer allemaal goed bij en morgen lekker op sjiek uit eten, ik heb echt een wereld vent Lovers
o ja, op dit moment loopt er ook een heerlijk bad vol waar ik straks plaats in mag nemen (volgens mij moet ik NOG vaker wat breken Haha! ) (oeps, dat klinkt weer erg ondankbaar Bloos niet zo bedoeld maar al die verwennerij is wel heel erg fijn!!!)

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 11:39

het gaat redelijk goed!
vannacht aardig kunnen slapen (beter dan gisterennacht) duurde wel even voor ik mijn draai gevonden had maar toen toch lekker geslapen
pijn is nu een stuk minder, gisteren zat het nog in de hele hand en deels mijn arm maar nu voel ik alleen het pinkie nog maar en alleen als ik een beetje probeer te bewegen in het gips (zit een beetje ruimte in het gips) dus het gaat de goede kant op!!!
volgens hans heeft hij helende geneeskrachtige werking op mij Lovers ik geloof hem Haha!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 11:35

Haha! volgens de dokter was dat nou juist heel erg goed, heeft de schade in het gewricht en aan de pezen beperkt
demolition kevin heeft ook wel timing he, zo lekker voor de kerst....

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 13:52

kleine update, ben de kerstdagen goed doorgekomen, mede door de goede zorgen van mijn kanjer hans en ik heb nog weinig pijn, gaat de goede kant op dus!
woensdag wordt er gekeken wat er verder nog moet gebeuren dus allemaal duimen!!!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 13:57

Nou, kom net weer uit het ziekenhuis en heb net eerst even een lekker potje zitten janken.
Ik dacht dat ik na vandaag weer aan de slag zou kunnen maar helaas, het is dus niet goed.
Ik dacht echt dat het goed was, had bijna geen pijn meer en in het gips kon ik het pinkie toch best heen en weer bewegen.....
Nou het gips ging eraf, pinkie heeft de vorm en dikte van een duim aangenomen en was mooi blauw en paars Huilen
Zodra de spalk eraf was ging hij meteen weer ontzettend steken dus ik heb nu vast gips Haha! en voor het gemak hebben ze er nog maar een vinger bijgepakt, eerst met de spalk was het alleen mijn pink en ringvinger met hand en pols in het gips, nu zijn alleen mijn wijsvinger en duim nog vrij en de rest zit tot halverwege mijn onderarm in het gips.....dit is om er zeker van te zijn dat ik echt niets kan bewegen aan die kant van mijn hand, en bedankt he!
Ik ben nu dus echt pissed off, had er echt op gerekend dat ik weer lekker aan de dekens kon gaan beginnen.......wat valt dat tegen zeg!

Heb nog een gesprek met de chirurg gehad en een operatie zal waarschijnlijk niet nodig zijn.
Volgende week gaat dit gips er weer af en kijken ze verder, hij heeft wel alvast gemeld dat ik hier ongeveer 6 maanden (!) mee zoet zal zijn Huilen niet in het gips hoor maar voordat ik hem weer normaal en zonder pijn kan gaan gebruiken, lekker dan!

Ik ga sowieso wel verder met de dekens!
Ik kijk wel of ik iets kan verzinnen zodat ik toch wat kan doen want dit gaat dus echt lang duren *zucht* wat zo'n stom pinkie al niet kan doen zeg (eigenlijk wat zo'n stom paard al niet kan doen maar ik hou teveel van hem om dat hardop te zeggen Haha! )

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 20:58

Nou Kim, ik ga eerst de dekens van Scoobydoo af proberen te maken en dan ga ik toch echt aan die van jouw beginnen hoor, gips of geen gips!
Ik hou je op de hoogte of ik het ga redden voor de 17e Januari, ik denk het wel hoor
O ja, enne, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 23:12

ja, die gipsmeester keek in de computer, begon gemeen te lachen en zei: dan zullen we nu maar eens het hele zaakje gaan fixeren he Boos!
en ik heb de voorgaande week echt niets gedaan met die hand hoor, eerlijk waar niet, heb het wel geprobeert maar het ging gewoon niet Frusty
maar ja, nog een week helaas, het is niet anders, er zijn ergere dingen

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 11:10

Eh, ja, idd, hij is vreemd vriendelijk, niets voor hem Haha! ben ik niet gewend van mijn oude sjaggo Haha!
Maar ja, eigenlijk is het zo dat ik al erg veel breuken e.d. achter de rug heb en toch 95% daarvan is veroorzaakt door Kevin, hij is een beetje lomp op zijn tijd en ik wil het nog wel eens vergeten Haha!
Maar zoals hij zich nu gedraagt zou je bijna denken dat hij het weet en spijt heeft Lovers (heb ook wel gedreigd met een enkeltje worst Haha! )

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 16:52

Haha! Dank je!
Ik moet aankomende Woensdag weer naar het ziekenhuis en duim duim, ik hoop dat ik daarna gipsvrij zal zijn! Zal dan nog wel een klein spalkje hebben maar alles is beter dan zo'n klomp gips waar je niets mee kan!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 22:20

Wahaha, ik plaatste het en dacht direkt daarna hetzelfde als jij Haha!
Hihi, er zijn ook mensen aan het "pinken" voor mij, lief he Lovers

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 00:05

Zoooo, vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en ik ben gipsvrij!!!!!
Alleen nu zit ik weer in het tape en het verband Boos! Het was toch nog niet goed, pink stond iets scheef en dat hebben ze nu vast getaped en hij was nog steeds mega dik en helemaal paars.
Deed ook ontzettend veel pijn toen het gips er eenmaal af was dus toen wist ik eigenlijk zelf al dat het nog niet goed is.
Ik heb een spoedcursus tapen gehad Haha! een rolletje tape mee naar huis gekregen en moet om de dag alles eraf halen voor ongeveer 2 uurtjes en dan in een bakje warm water gaan proberen of ik de boel weer in beweging kan krijgen want hij doet het nu gewoon niet meer....wat ik ook probeer, ik krijg er geen beweging in, heel vreemd en eng gevoel is dat wel hoor.

Nou ja, tape en verband is een stuk beter dan die dikke klomp gips dus vanaf morgen ga ik weer aan de dekens beginnen Het zal nog steeds langzaam gaan maar ik begin in ieder geval weer OK dan!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 02:06

Beide fout Haha! Het was Mister Freddy Haha! Het arme beestje heeft echt een trauma nu hoor, eerst het witte gips, toen het paarse en gisteren kon ik weer een beetje bij hem in de buurt komen maar ja, vandaag weer van dat hele witte tape en verband, dat ruikt ook nog eens heel erg naar ziekenhuis dus vandaag is het weer mis, de arme vent is als de dood voor me!
Normaal gaat de liefde van de Shet toch ook door de maag maar de angst duidelijk niet, ik heb het nog geprobeert met voer maar hij blijft zo'n 10 meter bij mij vandaan en als ik ook maar beweeg hangt hij zowat in de boom, arm dier, morgen mag ik het verband en tape er 2 uurtjes af halen, eens kijken of hij dan nog zo bang is voor me....(heb wel plechtig moeten beloven dat ik niet bij de paarden in de buurt zou komen zonder tape maar ach, het is Fred de pretshet, kan vast geen kwaad)
Enne, die naaimachine, daar heb ik uiteraard al weer achter gezeten Haha! gaat nog niet echt lekker maar dat is vast een kwestie van wennen

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie