Zaterdag gaan we haar wegbrengen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Zaterdag gaan we haar wegbrengen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 16:41

Zaterdag is het zover. Dan gaat Yesta naar haar nieuw eigenaar.
Het komt nu wel erg dichtbij, elke keer als ik eraan denk draait m'n maag om. Het idee om haar aan de andere kant van nederland in een stal te zetten om te draaien en weg te lopen.Ik zou niet weten hoe we die dag door moeten komen. Huilen We hebben zoveel meegemaakt met haar de afgelopen 6 jaar. Ze was 3 en had net een zadel op haar rug gehad. Voor de rest hebben we haar alles geleerd. Er zal zo'n leegte achterblijven. Maar wij hebben gewoon de tijd niet meer. We werken allebei 40 uur. En om haar maar een uurtje per dag naar buiten te laten vinden we zielig. Dat heeft ze niet verdient. Maar ja het gemis zal er niet minder om zijn.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 16:55

aaahhhhhhhh heel veel sterkte die dag meid, hou je sterk, je paardje voelt het!!!! Ach gut en hij weet dta jij het voor hem-haar doet!! Lovers

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 17:12

Veel sterkte hoor. Het is altijd moeilijk! Mijn verzorgpony (die ik 8 jaar lang heb verzorgt) gaat ook weg! VInd het zo'n raar idee dat ze strax niet meer in mijn wei staat! Verdrietig

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:08

Veel succes. Ze zal t vast wel naar haar zin krijgen bij haar nieuwe baasje

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:40

Sterkte Ach gut
Ik weet het, het zal vast niet mee vallen, maar er om blijven treuren is ook niet prettig. Sterkte er mee.

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 22:43

veel sterkte er mee meid ik hoop dat je hem niet al te veel gaat missen groetjes van fenja

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 00:46

het zal geen leuke dag voor jullie zijn,maar hou in je hoofd dat je je paardje er een leuker leven mee bezorgd!!
spreek anders af dat als het niet goed gaat dat ze jullie bellen...je hebt nu zelf de keus gehad aan wie je haar verkoopt,dan weet je zeker dat je haar altijd kan blijven volgen als je dat zou willen!!
kus voor je paard!!!

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 10:05

Thanx allemaal.

Je denkt in het begin dat ze nooit meer weggaat. Maar als ze over 20 jaar oud en versleten is en we hebben het idee dat ze het veel beter had kunnen hebben, zouden we dat onszelf nooit vergeven.

Het is echt alsof ze het door heeft. Ze heeft alleen maar haar oren in haar nek, en die kop omhoog. Alsof ze wil zeggen, rot nou maar op.

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:26

jeetje, bedankt....
Gelukkig gaat ze naar zulke lieve mensen, dat ik er een een zeer goed gevoel over heb... Lachen
ze zal het zo naar haar zin krijgen daar! maar het blijft moeilijk.
Robyn en ik gingen,als we ons rot voelden of verveelden, ALTIJD naar stal naar haar toe.... hoe moet dat straks nou?

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:29

Tjeetje, heel erg veel sterkte, maar houd maar in je hoofd dat dit waarschijnlijk het beste is. ( dan is het nog niet leuk hoor! ) Ach gut

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:34

Dank je...
het stomme is ook nog dat ik een week vakantie heb nadat ze weg is...
ik weet echt niet wat ik moet gaan doen, ons veulen (die overigens van yesta is, dus er blijft zowieso een nakomeling van haar bij ons!) staat op texel, waar we de 29ste naartoe gaan.
Ik denk dat het beste is om yesta even een maand te laten wennen daar, zonder ons te zien, anders raakt ze misschien in de war en van streek, net als ons...
zou ze ons nog herkennen denken jullie? Hebben jullie daar ervaringen mee?

fiehie

Berichten: 365
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 10:37

Mijn pony is ook juist weg, na 5 jaar bij mij. Ik heb 'm ook alles zelf geleerd. Gelukkig kan ik 'm nog af en toe gaan bezoeken. Nou, nog veel sterkte Ach gut

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:09

dat is ook idd het fijne eraan, dat we altijd kunnen komen kijken wanneer we willen, ben zo blij dat we het hebben getroffen met de nieuwe eigenaresse, ik heb ook verhalen gehoord dat men zo aan de grond zit dat je je paardje gedwongen aan een handelaar moet weg doen... niet leuk!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:46

sterkte

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:48

Mijn pony is 5 jaar bij me weggeweest en ze herkent me nog steeds hoor (ik heb haar daarvoor 11 jaar gehad) dus dat herkennen komt vast helemaal goed!
waar gaat ze heen? heb je de toekomstige stal al gezien enzo?

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:56

Zaterdag hebben we haar naar Halsteren gebracht, bij Bergen op zoom.
Ze heeft echt een mega stal, erg nieuwe ook! ze heeft vanaf haar buitenstal zicht op het weiland en de bak en ze is met 10 minuten op het strand met een buitenrit!!
Wauw... echt beter hadden we het niet kunnen treffen, echt heeeele lieve mensen ook! Haha!