Paard los

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Paard los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 22:51

Ik was helemaal niet van plan om vandaag naar Regina te gaan. Zou vandaag gaan verven in Rotterdam en was pas laat thuis.
Maar goed, ik zat te eten, belt Dennis (Denman) op, dat hij ook nog moet en mij wel op wil komen halen, dus toch maar even langs gegaan.

En dat was maar goed ook, loop de schuur in, staat die muts los aan de verkeerde kant van de schuur.
Hoe ze haar stal uitgekomen is Verward
Maar ze zal een behoorlijke tijd los gelopen hebben, ze had er een troep van gemaakt en hoefde ook niet meer te eten.
Normaal gepsroken doet ze echt alles voor eten, dus ze moet echt behoorlijk wat op hebben. Raar paard.... ze kwam ook direkt naar me toe lopen toen we de schuur binnen kwamen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 23:42

Ze heeft gelukkig (voor zover ik nu ontdekt heb) niets gemold.
Ach, ze heeft iig beweging gehad, hoefde ik niet meer te rijden met dit weer Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 23:48

Delias schreef:
Ah gossie, ze heeft gewoon lekker zichzelf uitgelaten! Wat lief van dr, die dacht natuurlijk "dan hoeft ze niet door dit weer naar mij toe te komen".
Maar gelukkig heeft ze niks gemold en is ze ongedeerd.


Als ze dan ook even opbelt de volgende keer Haha!
Ach gelukkig, werd ik netjes thuis opgehaald en weer vor de deur afgezet door Dennis....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 00:07

Sterre schreef:
Idd maar goed dat je gegaan bent !
Heeft ze geen "verkeerde" dingen gegeten (pellets ofzo) ; niet dat ze vanacht koliek krijgt Scheve mond ...


Hoop van niet, zat er idd ook al aan te denken Scheve mond
Voorzover ik het gezien heb, heeft ze alleen brok en kuil op (en misschien wat brood).

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 00:17

De eigenaar, loopt altijd nog even een rondje langs de paarden voor hij naar bed gaat. Dus neem aan dat hij vanavond ook nog bij ze gaat kijken. Ze hadden hun laatste portie kuil nog niet gehad (Regina dus wel Schijnheilig ), dus weet bijna zeker dat hij nog langs geweest is.
En als het goed is gaat hij morgenvroeg weer bij ze langs, dus denk dat ze voldoende gecontroleerd wordt.
Toen ik weg ging, begon ze ook weer voorzichtig hapjes kuil te eten, dus denk dat het wel goed komt.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 00:33

Sterre schreef:
Dat is prettig, dan hoef je je idd geen zorgen te maken Knipoog !
(Die van mij staan op een zelfverzorger stal, waar ´s avonds niemand meer komt! Als het bij ons zou gebeuren, zou ik dus zelf nog even langs gaan.)


Kan ik me voorstellen ja
Ben heel blij dat ze bij iemand achter het huis staan, hoef ik me daar iig geen zorgen over te maken.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers