Gatsiedarrie, toch haken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Gatsiedarrie, toch haken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 15:09

Vrijdag was de DA voor Vienna geweest, en die had zo'n haast om weg te komen, dat hij niet in haar mondje heeft gekeken. Dus ik heb net zelf maar mijn vingers (met gevaar voor lijf en leden) binnengestoken en SCHERP dat die kiezen waren!!!

Maandag maar Aadal bellen of ze niet voor de kerst even kunnen komen, zodat Vien toch haar hooi kan eten. Nu eet ze eigenlijk heel weinig, een worteltje en een beetje lucerne...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:13

Vervelend! Vind het wel wat raar van die dierenarts dat ie niet even heeft gekeken, kan ze niet eens haar hooi eten... Boos! Arm paard...

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:18

hmm hoort ie wel op te letten.. ook al heeft ie haast..

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:19

He getzie.
Waarom had die DA zo'n haast? Hij moest natuurlijk snel door naar de volgende patient?

Goed dat je zelf even hebt gekeken, nu kan het opgelost worden en eet ze dadelijk weer makkelijk Lachen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 15:23

Geen idee waarom hij zo snel weg wilde, ik vond het maar een rare situatie. Heb ik een nieuwe pony die ik toch even helemaal gecheckt wil hebben, zeg nog duidelijk dat ik hart-longen-opvoelen-uier-wormenkuur-gebit nagekeken wil hebben en hij wil zelfs nog wegrijden zonder me de wormenkuur te geven (roept trouwens met raampje open: mwa, ik denk dat ze een dikke 300 kilo weegt en rijdt weg Verward )....

Eva en ik keken elkaar aan van Rolleyes en zijn maar verder gegaan met prullen met de paarden.

Maar goed, nu ga ik dus nevernooitniemeer naar die DA en bel ik morgenvroeg wel een andere op, die wel de tijd voor me wil nemen. Vandaag wordt Madam dan nog maar verwend met lucerne.

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:47

Zou ik ook doen hoor, zo'n figuur verdienen paardjes niet !!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:35

Lijkt me een goede beslissing, Imker !
Een DA hoort gewoon de tijd te nemen voor je paard, je betaalt tenslotte niet voor niets.
Het kan altijd zijn dat er een spoedgeval gemeld wordt, maar als het iemand zou zijn met wat fatsoen dan kan hij dat gewoon melden en later terugkomen.
Je paard verdient beter, en jij ook Knipoog

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:42

Zou ze toch es ff opbellen, je betaald tenslotte voor die controle.
Moeten ze dat maar voor heel weinig komen doen, had ie maar niet weg moeten rijden!!!
En daarna, mooi opzoek naar n ander!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:58

DA is hier vrijdag geweest voor alleen het gebit.....
Was ook niet altijd tevreden over deze DA, maar moet zeggen dat ze het nu netjes heeft gedaan.
Paardje kan weer pijnloos door het leven.

Lijkt me geen verkeerd idee om een andere DA te nemen, maar zou toch deze ook nog even bellen, om duidelijk te maken dat je het er niet mee eens was.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 19:50

Misschien was 'ie toch een beetje boos, omdat ik naar de PAARDEN-DA vroeg en ik een beetje beteutert zei dat hij dan maar moest komen als er niet zo gauw een paarden-DA was....

Slechte zet van hem, nu heeft hij toch een klant minder. Ik ben trouwens benieuwd wat dat consult gaat kosten. Als het echt een idioot bedrag is, ga ik hem toch eens even bellen.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:31

Hij kan geen klok kijken, okeej, kan gebeuren, maar bellen heeft hij ook nooit van gehoort...
En hij had in nog geen 5 minuten Vienna goedgekeurd... Verward
Rare gozer...

Maargoed, Cees of Jenny neemt wel de tijd voor haar Knipoog
En dan kan Vienna weer lekker eten Knipoog