Gatsiedarrie, toch haken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Gatsiedarrie, toch haken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 14:09

Vrijdag was de DA voor Vienna geweest, en die had zo'n haast om weg te komen, dat hij niet in haar mondje heeft gekeken. Dus ik heb net zelf maar mijn vingers (met gevaar voor lijf en leden) binnengestoken en SCHERP dat die kiezen waren!!!

Maandag maar Aadal bellen of ze niet voor de kerst even kunnen komen, zodat Vien toch haar hooi kan eten. Nu eet ze eigenlijk heel weinig, een worteltje en een beetje lucerne...

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 14:23

Geen idee waarom hij zo snel weg wilde, ik vond het maar een rare situatie. Heb ik een nieuwe pony die ik toch even helemaal gecheckt wil hebben, zeg nog duidelijk dat ik hart-longen-opvoelen-uier-wormenkuur-gebit nagekeken wil hebben en hij wil zelfs nog wegrijden zonder me de wormenkuur te geven (roept trouwens met raampje open: mwa, ik denk dat ze een dikke 300 kilo weegt en rijdt weg Verward )....

Eva en ik keken elkaar aan van Rolleyes en zijn maar verder gegaan met prullen met de paarden.

Maar goed, nu ga ik dus nevernooitniemeer naar die DA en bel ik morgenvroeg wel een andere op, die wel de tijd voor me wil nemen. Vandaag wordt Madam dan nog maar verwend met lucerne.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 18:50

Misschien was 'ie toch een beetje boos, omdat ik naar de PAARDEN-DA vroeg en ik een beetje beteutert zei dat hij dan maar moest komen als er niet zo gauw een paarden-DA was....

Slechte zet van hem, nu heeft hij toch een klant minder. Ik ben trouwens benieuwd wat dat consult gaat kosten. Als het echt een idioot bedrag is, ga ik hem toch eens even bellen.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Mark0919, sterregoud en 34 bezoekers