graciaxxx en de kerstboom

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

graciaxxx en de kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 23:50

Gisteren ben ik een eind gaan rijden met Gracia. gewoon lekker zwerven over straat. maar het was al laat in de avond en ik was erg hongerig... besloot om in de stad een patatje te gaan halen. lampjes, reflectiezooi om en gaan....
gracia vond het heerlijk... ze heeft veel trouwerijen gelopen en als ze dan de marktr bij ons in Gouda opkomt gaat ze helemaal weer in haar huwelijksdrafje!!! maar er stond een hele grote kerstboom op de markt in Gouda... het was kaarsjesavond geweest. Dus wat deed ik... naar de kerstboom toe rijden. eerst vond ze het wel eng. maar na wat eigenwijs stilstaan liep ze erop af en hebben we samen de kerstboom bekeken.
echte toeristen dus!!! op de terugweg nog bekogeld met rotjes... maar ook daar reageerde mevrouw niet echt op dus... gewoon doorgaan!!!!
van de zomer gaan we naar de kaasmarkt... dit ios netals de goudse kerstboom wereldberoemd in Gouda!!! helaas krijg ikgeen foto van de kerstboom erbij.... maar hij is heel groot!!!!!
*LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:00

Zo dat klinkt alsof je een super braaf paardje hebt.

Julius was ook zo braaf. Kon niet gek genoeg zijn. Maar hij schrok dan wel weer heel erg van een plastic bekertje op de grond.

Karan is ook erg braaf buiten. Maar een beetje ontremd.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 11:59

ze is zeker superbraaf!!! heweft vroeger veel trouwerijen gelopen dus denk dat t mede daardoor komt. rij ook erg veel buiten dus! echt heerlijk als ze zo braaf is!!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:20

Wow wat heb jij dan een braaf paard als ze rotjes naar je toe gooien !! *LOL*

Lijkt me echt super om zo'n paard te hebben
Echt een geluksvogel jij *LOL*