Jellie gaat zo heerlijk vooruit met het rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 19:30

Sinds 1 week gaat het zo lekker het rijden, in het beginw as dr galop snel en stijf en nu heeft ze een heelrijke rustige ruime galop!
Naar beneden in de Galop komt ze nog neit maar stelling geeft ze wel. In de draf gata heta l beter en in de stap loopt ze al lekker naar beneden, de oefeningen rijd ze netjes en neit zoals Irene slordig en gehaast.
Alleen schrikt ze nog wel vrij snel maarja.
Woensdag had ik priveles en naast ons in de bak hadden ze springles, een paard was een beetje fris en gooide 2 hindernissen volledig om.
Jellie schrok en vloog recht op hets chut aan, iks nel me buitenbeen eraan en helemaal aan de teugel hangen zodat ze op de volte ging end at dee ze gelukkig.

Pietrick geeft zo goed les, ben echt blij met dr!
Ze heeft me nu geleerd dat asl ze er vandoor vliegt dat ik dr op het tempo moet houden dat ze heeft aangenomen en dr op dat tempo laatw erken, vliegt ze in de draf weg in de draf bezg houden, vliegt ze in galopw eg, in de galop ebzg houden.
Dat helpt een stukw ant dan houd ze echt onmiddleik op


-xxx-jes een blije Maaike

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 19:49

wat fijn zeg!!!
en zeker inderdaad!! zo blijft haar aandacht bij jou en als ze dan zo graag wil galoperen dan doet ze dat maar als ze maar voor je blijft werken bklijf haar bezig houden dan zie je steeds meer verbeteringen ben *trots* op jullie echt geweldig!!! Party!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 12:22

haha, thnx mar lief van je!
Ik ben ook al neit meer bang als ze ervandoor vliegt want ze krijgt mij er nooit van dr leven af!
Ik was inhet begin bangd at ik eraf viel maar ze is slap en bokt neit hoog, steigert niet hoog, dus ik blijf zitten!