Jaa ! Poesje is er !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Jaa ! Poesje is er !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 14:22

Vandaag was het dan eindelijk zo ver ! We zouden een nieuw poesje krijgen ! We hebben er al een, duffy (zie profiel voor foto) en nu had mijn moeder besloten dat we er nog een zouden nemen. We wilden wachten tot de kerstvakantie omdat we dan alle tijd zouden hebben om de poezen goed aan elkaar te laten wennen.

Vanmorgen moest ik eerst rijden (10 tot 11). Metteen daarna gingen we door naar het asiel, wij daar aangekomen; "gaat u nog maar even zitten, er zijn op dit moment even andere mensen in de poezenkamer". Dus wij zitten, na een minuut of 5 werden we geroepen, ja hoor, we mochten gaan kijken bij de poesjes Haha! eerst werden er een paar vragen gesteld (heeft u al een andere poes, bent u overdag thuis of werkt u, is uw poes sociaal).. nou overal antwoord op gegeven. Zij die vrouw; Ik denk dat ik wel een poesje voor jullie weet. Dus wij lopen achter haar aan.. mochten we de poezenkamer in en ze wees dus aan om welk poesje het ging... Lovers Lovers Op het tafeltje zat een heel lief poesje, een cypertje die deels wit was, een ongelooflijk lief kopje en heeel aanhankelijk. Wij hadden eigelijk de beslissing al genomen, maar we hebben toch nog maar even gevraagd hoe oud ze was en waar ze vandaan kwam. Ze blijkt dus een maand of 8 te zijn, de precieze leeftijd weten ze niet. Ze is een zwervertje die gevonden is op Sinterklaasavond, ze was er slecht aan toe, heel mager en had de niesziekte. Ze is weer opgeknapt en nu iets dikker (nog steeds aan de magere kant). In het begin was ze heel blazerig maar na een week is dat weggegaan en is ze veranderd in een lief spinnend poesje. Ze heette KOOSJE (iehhh Tong uitsteken ). Nou.. toen werd de definitieve beslissing genomen.. koosje ging mee naar huis ! toen we in de auto zaten werd haar naam al snel veranderd.. ROOSJE.. het is nog steeds niet een geweldige naam, maar ze reageerd erop en het past bij haar, echt een meisjes-meisjespoesje, zo een heel fijn ding . Eenmaal thuis aangekomen kwam duffy (onze andere poes, 5 jaar) gelijk aangerend. Wij lieten Roos dus uit haar mand. Metteen als een gek blazen Haha! maar dat komt allemaal vast wel goed..

Dus.. vanaf nu.. Romana Lovers Roosje ! Schijnheilig

BINNENKORT FOTO'S ! Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond



Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 16:42

Oke: kleine verandering Schijnheilig officieel heet ze ROSE Tong uitsteken maar haar roepnaam is roosje Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 20:32

Jaa ! Foto's zijn al gemaakt met de digi, alleen deze computer pakt mijn digi niet.. dus ik kan de foto's hier niet overzetten.. zal ik bij mijn vader moeten doen !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 11:57

*zucht*moe* vannacht zijn ze nogal wild geweest... halleluja... Scheve mond
Maargoed.. ze leven alle2 nog (zijn alleen nog geen vriendjes ) maar wat verwacht je ook na anderhalve dag Tong uitsteken

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 16:08


    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Bloemetje75, Carowl en 39 bezoekers