Welsh nieuws nu zonder "IDS" (of andersom)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Welsh nieuws nu zonder "IDS" (of andersom)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 21:46

Hoera, we mogen het eindelijk weten. Leden van het NWPCS krijgen voortaan Welsh nieuws niet meer als bijlage bij In de Strengen, maar als zelfstandig blad.
De stoute KWPN had het ons al verteld, maar die hebben braaf sorry gezegd.

En raad eens... (ik ben even aan het turven geslagen met de laatste gecombineerde uitgave) We gaan voortaan in plaats van ongeveer 200 redactionele pagina's per maand er nu WEL 22 ontvangen. In kleur nog wel *LOL*

Het kan haast niet anders dan dat, na zo'n mega-bezuinigingsoperatie er nog een surprise gaat volgen die we nog niet mogen weten. Een zorgvuldig verborgen gehouden kerstkado denk ik.
Als ik moet raden wordt voortaan de contributie afgeschaft, of anders tenminste gehalveerd Haha!

Ik ben benieuwd !! Schijnheilig

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 02:02

Ja ik had het al gelezen. Ik ben heel benieuwd wat het allemaal gaat brengen.

Contributie afschaffen lijkt me wel wat!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 02:31

Ze beginnen (nu) al met een extra bijdrage voor het jubileum in 2009 dus waarschijnlijk mag je gewoon nog contributie betalen volgend jaar...

Als ik eerlijk ben, las ik het welshnieuws amper, alleen de keuringsuitslagen. Maar als het nu 1x per maand wordt uitgegeven, zal het wel niet lukken om de uitslagen van de regionale keuringen VOOR de nationale keuring te publiceren.
Jammer, vooral omdat ze uit bezuinigingen ook al geen catalogus meer opsturen. Nu kon je iig nog in het welshnieuws lezen wie de concurentie was...

Maar ik ben benieuwd hoe het wordt.
Heb me dus wel voor de 3e keer als lid bij het KWPN aangemeld.
Ach, BIT opgezegd dus dan moet dit weer kunnen toch Knipoog

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:37

Ik ben bang dat het niks wordt dat welsh magazine. Wel een leuk idee overigens dat ze het magazine ook zouden willen verkopen in de winkels....vooral omdat de meeste welsh liefhebbers al lid zijn van het NWPCS Haha!
Nee, dan kun je net zo goed de overstap maken naar het WPCV waar de kosten nog niet de pan uitgerezen zijn en het magazine kopen als het bevalt.

Maar ja, ik heb een donkerbruin vermoeden dat het WELSH magazine met maar liefst 22 pagina's niet meer voorstelt dan het huidige Welsh Nieuws, alleen wat dikker.
IDS gaat dan wel voornamelijk over het KWPN, maar ook als fokker van een ander ras kan je er weldegelijk informatie uit halen!
Ook belachelijk dat wij het wel mogen weten in het voorlaatste nr. van IDS dat we krijgen. Las het 2 weken daarvoor al in de Paardenkrant en was erg verbaasd. Daarna de keurige brief van het "stoute" KWPN en vervolgens werd het ook maar eens in het Welsh nieuws vermeld Misschien wordt het hoog tijd dat ze de leden eens wat beter gaan informeren voor die contributie!